Skip to main content
Al sinds 7/08 heb ik gemeld mijn factuur niet juist was,ik ging binnen de 14dagen hiervoor een oplossing krijgen,geen reactie opgekregen.Ondertussen al telefonisch,via mail en chat meermaals contact opgenomen,Niks wordt er opgelost,integendeel nu brief ontvangen ivm mijn klacht op 27/08? Nu is die in behandeling en zou ik nog eens 10 dagen moeten wachten,ondertussen staat er in myprox wel dat ik al 4 dagen te laat ben met betalen??? Is het nu zo moeilijk om jullie fout recht te zetten.Ik ben het wachten wel kotsbeu,als dit vandaag niet opgelost is,zeg ik gewoon de boel weer op en ga ik wel terug naar telenet.Ze zijn mss duurder maar nooit geen problemen mee.Bij proximus al sinds het begin en ben nog maar goeie 2 maand klant!Zwaar teleurgesteld
Hallo Jessica, jouw laatste factuur staat voorlopig 'on hold' tot jouw klacht wordt behandeld. Groeten, Aziz

Reageer