Skip to main content
Vandaag dinsdag 28 08 2018 om 11u40 heb ik een mailtje gekregen dat er vandaag op 28 08 2018 tussen 8 en 17u een technieker zou langskomen...

Aangezien ik dit een beetje raar vond heb ik naar de klantendienst gebeld om te vragen of dit wel klopte ...

Volgens de dienst planning klopt de afspraak maar is er geen technieker toegewezen ????

Moet ik nu weer wachten op iets dat weer niet gaat gebeuren ?

Volgens de vriendelijke man van de dienst planning zou het "mogelijk" zijn omdat hij geen contact kan hebben met de dienst dispatching .

Dus met andere woorden is mij 2 keer opeenvolgend beloofd (zoals u in uw antwoord hierboven ) dat ik gecontacteerd ging worden ... Wat dus weer niet gebeurt is ...buiten mailtje waarover ik hier melding van maakte.

Dus na 28 dagen van miserie nog altijd geen oplossing waarvan ik van weet .

Graag duidelijkheid alsjeblieft !

edit : nieuw mailtje gekregen dat er andere asfpraak is gemaakt op 1 september

DUS WEER EEN DAG VERSCHETEN

WAAR ZIJN JULLIE IN GODSNAAM MEE BEZIG !!!!!!!
Dag Christian,

Kan je ons via deze link nog even het klantennummer doorgeven waarover het gaat dan kijken we dit voor je na.

Mvg. Wilfried
Toch weer een schitterend voorbeeld voor iedereen dat als je een anoniem acount aanmaakt ze je gewoon bij je voornaam noemen met de vraag om je gegevens door te geven .

JULLIE HEBBEN MIJN GEGEVENS ,JULLIE WETEN WAAROVER HET GAAT !! WAT IS HET VOLGENDE DAT JULLIE ME GAAN TERUG CONTACTEREN?? AMATEURS!

Reageer