In mei wijzigde er iets aan mijn abonnement en moest ik factuur zo betalen, want domiciliëring zou niet in orde zijn. Op 31 mei betaal ik dus de factuur maar op 1 juni gaat domiciliëring er toch vanaf. Direct online klacht ingediend met melding dat dubbel bedrag door Proximus aan mij terugbetaald wordt binnen 5 dagen. Niet dus, half juni gebeld en zou via volgende factuur geregeld worden, ok voor mij. Maar eind juni dus totaal bedrag weer als domiciliëring, weer heel lang geprobeerd om iemand telefonisch vast te krijgen, foutje volgens hun, terugbetaling in gang gezet, en zo dus elke maand zelfde uitleg. Ondertussen zijn we eind augustus, geld nog niet terug, ook vandaag weer totaal bedrag van domiciliëring, terwijl ik dit bericht typ hang ik ondertussen al 32 minuten aan de lijn, zonder iemand te pakken te krijgen. Wanneer geraakt dit opgelost? Ik wil ook nalatigheidskosten aan mij betaald, want wacht ook al lang op mijn centen. Als wij 1 dag te laat betalen komen er ook kosten bij. Groetjes Sabrina Vanderbemden
Bladzijde 1 / 1
Ter info:
https://www.sepastop.eu/blog/nl-be/teveel-aangerekend-bij-een-domiciliering-hoe-krijg-ik-mijn-geld-terug/
Indien door Px medewerkers op dit forum niet op korte termijn zou gereageerd (en een oplossing geboden) worden, misschien eerst onderstaande proberen
https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact_mail/particulieren/support/een-e-mail-zeker-over-welk-nummer-gaat-het.html
e-mail - ik ken mijn nr - ik heb een vraag over mijn factuur - een klacht indienen - rechts onder webpagina: mail ons
in principe krijgt u quasi direct een ontvangstbericht en een dossiernr
https://www.sepastop.eu/blog/nl-be/teveel-aangerekend-bij-een-domiciliering-hoe-krijg-ik-mijn-geld-terug/
Indien door Px medewerkers op dit forum niet op korte termijn zou gereageerd (en een oplossing geboden) worden, misschien eerst onderstaande proberen
https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact_mail/particulieren/support/een-e-mail-zeker-over-welk-nummer-gaat-het.html
e-mail - ik ken mijn nr - ik heb een vraag over mijn factuur - een klacht indienen - rechts onder webpagina: mail ons
in principe krijgt u quasi direct een ontvangstbericht en een dossiernr
Bijkomende info: en een antwoord op je dossier kan gemakkelijk 10 dagen duren
Dossier is al aangemaakt maar oplossing volgt niet
Is het langer dan zo'n 10 dagen dat het dossier aangemaakt werd want dit is de gemiddelde duur.
Anders nog eens via een privébericht de vraag stellen hoe ver het staat met de afhandeling van je dossier als hier niemand van het proximus team reageert.
Privébericht sturen (klik hier)
Anders nog eens via een privébericht de vraag stellen hoe ver het staat met de afhandeling van je dossier als hier niemand van het proximus team reageert.
Privébericht sturen (klik hier)
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.