Wij zijn al meer dan 15 jaar klant bij Proximus/belgacom(vroeger) en we mogen niet genieten van de TV promotie van Tuttimus!
Wij hebben een heel pack + 3 gsm's abonnementen!
Schandalig dat we niet mogen genieten van die promotie!
Bladzijde 1 / 1
Dat klopt, is enkel voor nieuwe klanten !
Blijkbaar zijn nieuwe klanten belangrijker dan bestaande, het wordt hoog tijd dat we eenvoudig e-mail-adres en telefoonnummer mee kunnen nemen, dan zullen jullie van Proximus wel eens zien hoe belangrijk bestaande klanten zijn!
Idd spijtig dat wij niet eens iets krijgen.
Ik betaal ook maandelijks +140€
3 TV's, 2 gsm's + internet ..
Ik ging nog een tegemoetkrijging ontvangen zei de support via Facebook chat enkele maanden geleden, omdat het probleem met mijn gsm zo lang heeft geduurd.. heb ik ook nooit iets van gezien.
Ik betaal ook maandelijks +140€
3 TV's, 2 gsm's + internet ..
Ik ging nog een tegemoetkrijging ontvangen zei de support via Facebook chat enkele maanden geleden, omdat het probleem met mijn gsm zo lang heeft geduurd.. heb ik ook nooit iets van gezien.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.