Rechtzetten dubbele betaling
In mei wijzigde er iets aan mijn abonnement en moest ik factuur zo betalen, want domiciliëring zou niet in orde zijn. Op 31 mei betaal ik dus de factuur maar op 1 juni gaat domiciliëring er toch vanaf. Direct online klacht ingediend met melding dat dubbel bedrag door Proximus aan mij terugbetaald wordt binnen 5 dagen. Niet dus, half juni gebeld en zou via volgende factuur geregeld worden, ok voor mij. Maar eind juni dus totaal bedrag weer als domiciliëring, weer heel lang geprobeerd om iemand telefonisch vast te krijgen, foutje volgens hun, terugbetaling in gang gezet, en zo dus elke maand zelfde uitleg. Ondertussen zijn we eind augustus, geld nog niet terug, ook vandaag weer totaal bedrag van domiciliëring, terwijl ik dit bericht typ hang ik ondertussen al 32 minuten aan de lijn, zonder iemand te pakken te krijgen. Wanneer geraakt dit opgelost? Ik wil ook nalatigheidskosten aan mij betaald, want wacht ook al lang op mijn centen. Als wij 1 dag te laat betalen komen er ook kosten bij. Groetjes Sabrina Vanderbemden
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
