Vraag

KBC mobile

  • 26 August 2018
  • 6 reacties
  • 400 Bekeken

Ik kan niet meer kiezen om te betalen via de KBC mobile app in my proximus. Enkel nog via QRS code (wat natuurlijk niet kan als je je gsm in de hand hebt om te betalen, hoe scan je immers de code op je scherm met de camera aan de achterkant van je toestel?) of via de bankkaart en de kaartlezer. Sinds verandering van gsm kan dat niet meer. Waar stel ik dat terug in?

6 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Hallo Christel, wanneer je klikt op de betaalknop langs het openstaand bedrag, dan zou je op de logo van KBC moeten kunnen klikken, nadiens zal er de banking app of de internet banking van jouw bank openen, je zou dan moeten aanmelden. Heb je het op deze manier geprobeerd? Groetjes, Aziz
Beste Aziz, ja dat heb ik gedaan. Ik kan idd voor Kbc kiezen. Maar daarna krijg ik enkel de keuzes qrs code, betalen via kaartlezer en professioneel. Dus de kbc mobile app staat er niet meer bij!
Reputatie 7
Badge +3
Hallo Christel, is het via de My Proximus app dat je het doet of via My Proximus web? Indien het via de My Proximus app is dan zou je via de mobile banking van KBC wel kunnen betalen. Groetjes, Aziz
Ik start via de my proximus app. Maar dan ga ik automatisch naar het web als ik doorklik op 'betalen'.
Reputatie 7
Badge +3
Hallo Christel, we hebben het hier even verder bekeken , zowel via de app als de web zou het geen probleem moeten zijn. Ik vermoed dat je misschien bancontact kiest? Want dan is het via een QRS-code. Ik kan je ook voorstellen om eventueel eens langs te gaan bij een Proximus Shop, daar kunnen ze jou ter plaatse ook tonen. Ik stuur jou ook een link door met de verschillende betalingsmogelijkheden. Groetjes, Aziz
Reputatie 7
Badge +3
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_bill_transfer/particulieren/support/myproximus-en-facturen/factuur-en-betalingen/betalingsmethode/hoe-betaalt-u-uw-factuur-of-aanrekening.html

Reageer