Sinds gisteren zijn we met 4 gezinsleden overgestapt van Mobilus S naar Epic abonnementen. Voorheen was ik beheerder van het account. Zo kon ik het verbruik van de kinderen in de gaten houden. Nu we omgeschakeld zijn naar Epic lijken de beheerder instellingen weg? Ik kan enkel mijn eigen verbruik zien heb ook geen toegang meer tot de premium club spaarpunten. Als ik dit online probeer aan te passen geeft de website de melding dat de pagina voorlopig buiten gebruik is wegens technische problemen? Kan ik dit op een andere manier aanpassen? Bv. Door te bellen naar de klantendienst?
Bladzijde 1 / 1
Hallo Shana, kan je ons via een privébericht jouw klantrekeningnummer doorgeven? Dan bekijken we het verder voor jou. Groetjes, Aziz
Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.
Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.