Vraag

Vergoeding voor lijn die al 2 weken onderbroken is

  • 28 August 2018
  • 5 reacties
  • 170 Bekeken

Sedert 2 weken heb ik geen vast telefoon verbinding, TV gaat maar steeds storingen en internet is traag. Waarschijnlijk is dit te wijten aan werken onder het voetpad door Eandis 2 weken geleden. Een gebuur heeft hetzelfde probleem. Sinds dan is probleem ontstaan. Heb dit gemeld en men ging verleden week komen, nadien een berichtje gehad dat het voor vandaag zal zijn. Weet er iemand of ik hier een vergoeding kan voor vragen voor die 2 weken (of meer)?

5 reacties

Na 2 weken gingen ze vandaag eindelijk komen er moest iemand thuis zijn en Niemand gezien en op de helpdesk geraak ik niet meer binnen.
Reputatie 7
Badge +4
Kan je even verduidelijken of er nog storingen zijn op dit moment of niet? Ik zie alvast dat de werken ondertussen effectief zijn uitgevoerd en je probleem dus zou moeten opgelost zijn.
Er is niets gewijzigd, telefoon geeft nog geen kik. Heb intussen ook al contact gehad via het forum met AndyR - ook support medewerker - en
deze morgen heb ik een berichtje gekregen dat ze pas komen op 10 september - kun je dat geloven - mijn ref nr is 35362399
Reputatie 7
Badge +4
Ik zie inderdaad nog een storing , ik kan hiervoor een afspraak maken met een technicus, stuur even een privé bericht naar Het Proximus Team met enkele datums wanneer dit voor je past. Dan maak ik alvast een afspraak voor je aan.
PB is verstuurd

Reageer