Vraag

Decoder V5 probleem opnames

  • 29 August 2018
  • 4 reacties
  • 285 Bekeken

Reputatie 2
Badge
Het probleem situeert hem zich in het afspelen van de opnames. Het gebeurt regelmatig dat wanneer je een opgenomen programma afspeelt de decoder stopt op een bepaald punt. Het beeld blijft dan stilstaan en je kan niks meer doen. Als je dan even wacht springt de decoder terug op TV en begint het programma terug van in het begin. Je kan dan versneld doorspoelen en als je geluk hebt spoelt hij door voorbij de bewuste fase waar hij stopte en kan je soms alles uit zien of soms blokkeert hij terug ergens anders. Het programma is wel degelijk helemaal opgenomen. Dit doet zich in 50 à 60% van de opnames voor, echt irritant.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Heb je al eens al je toestellen volledig herstart volgens deze procedure: https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_restart_global_restart/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/hoe-herstart-u-uw-toestellen-voor-internet-en-tv.html
Reputatie 2
Badge
Hey samuel, bedankt voor je reactie.
Al meer dan eens gedaan. Had die procedure al eens gekregen tijdje terug.
Probleem blijft terugkomen.
Reputatie 7
Badge +4
Kan je eens je decoder volledig resetten volgens deze procedure: https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_dcd_reset/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/uw-decoder-resetten.html ?
Reputatie 2
Badge
Dat ga ik morgen eens proberen. Ik hou je op de hoogte. Eerst wel een film bv opnemen en dan kunnen we eens zien of het geholpen heeft. Thnx.

Reageer