Skip to main content
Antwoord

Proximus tv app

  • August 30, 2018
  • 4 reacties
  • 84 Bekeken

Gisteren is een technieker alles van Proximus thuis komen aansluiten. Alles werkt perfect enkel de tv app niet. Deze staat wel geactiveerd bij mijn producten maar bij de my proximus app staat er binnenkort beschikbaar... zou wel fijn zijn moest dit ook werken. Kan iemand hierbij helpen?

Beste antwoord door LinosD

Bedankt voor de toegestuurde info - kan je even opnieuw proberen en laten weten of het nu wel werkt?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

4 reacties

LinosD
Forum|alt.badge.img+5
  • Proximus Ambassador
  • August 30, 2018
Kan je via privébericht even doorgeven met welke gebruikersnaam je je probeert aan te melden, JimS?

LinosD
Forum|alt.badge.img+5
  • Proximus Ambassador
  • Antwoord
  • August 30, 2018
Bedankt voor de toegestuurde info - kan je even opnieuw proberen en laten weten of het nu wel werkt?

  • Auteur
  • Apprentice
  • August 30, 2018
Nu werkt het wel, dankjewel!

LinosD
Forum|alt.badge.img+5
  • Proximus Ambassador
  • August 30, 2018
Top, blij dat te lezen! Veel kijkplezier!