Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord in 2018 was
Recent actief
Na 4 vier jaar is mijn eerste toestel/decoder versleten. Neemt niet op wat gevraagd wordt en blijft serie-opnemen waar ik geannuleerd heb. Ik moet ook regelmatig heropstarten omdat een derde van mijn opnamens verwijnt uit mijn opnamelijst. In die toestand is er ook steeds een programma aan het recorden dat niet eens op tv is dan. En nog andere kwaaltjes. Ook mijn afstandsbediening heeft het sinds kort begeven. Resetten werkt niet, ik krijg geen ledlampje, maakt absoluut geen connectie met decoder en aan de batterijen ligt het niet. Heel vervelend! Nu kan ik enkel beperkt handmatig bedienen aan de decoder zelf. Kan dit alles vervangen worden?
Sinds twee dagen heb ik als ik mijn mailbox opendoe de vraag gehad om paswoord opnieuw in te stellen wat ik dus ook gedaan heb. Gisterenavond kreeg ik de meldin mailbox locked en heb geen toegang meer. Weet er iemand wat er aan de hand is? Ik lees op forum dat dit kan gebeuren als er vanuit mijn mailadres te veel spam wordt gestuurd!! Ik heb Norton laten draaien en geen enkele spam werd gedetecteerd dus stel ik mij de vraag welke spam? Ik verzend zelf maar weinig mails, max 5 per week!! Kan er iemand mij helpen?
Wanneer ik tvwil kijken, start de decoder niet op via standbyknop op afstandsbediening. Ik dien hem telkens manueel aan te zetten, waarna telkens de software wordt geladen alvorens ik tv kan kijken. Iemand een oplossing hiervoor?
Sinds we een nieuwe decoder hebben, valt proximus tv plots volledig uit. Na het terug aanzetten moeten ook het programma of film vanaf het begin bekijken. Wat zou het probleem en oplossing zijn?
Ik probeer extra MB aan te kopen, naar aanleiding van jullie info ivm mijn dataverbruik, maar dit lukt niet? Zag dat dit bij sommigen in het verleden ook niet lukte en dit probleem dus blijkbaar nog steeds niet is opgelost? Graag tussenkomst. Alvast bedankt.
Al geruime tijd hebben we dat het beeld stopt. Als je dan het lopend programma herstart doet hij het. veertien dagen geleden 4x voor gebeld. Ze beloofden een nieuwe decoder die nooit is aangekomen ( verlof van de winkel waar die moest toekomen ?? dan ons verlof, maar ook geen mail ontvangen dat die daar is toegekomen om af te halen zoals ze zegden) We kunnen niet alle avonden elk programma anderhalf keer zien !!! :-$$ Hopen nu eens geholpen te worden. Ik moet mijn man tegenhouden want hij wil naar de concurrent. Geen raad van herstarten en resetten want dat hebben we al tig keer gedaan !!! waar zijn de goede technici ?? wie lost dit nu eens definitief op !!
Ik ben van plan om over te stappen van telenet naar proximus en voor de pack familus te kiezen. Ik zou gaan voor een pack met Netflix. Online kan die echter niet besteld worden. Ik kan enkel mijn gegevens invullen op een contactformulier waar er beloofd wordt om mij te contacteren binnen de 2 uur. Ik denk dat ik ondertussen al een keer of 15 het formulier heb ingevuld gedurende de voorbije 3 weken. Tot op heden nog steeds geen telefoon. Ik kan ook langsgaan bij een proximusshop maar dan mis ik de webdeal vermoed ik.... Ofwel wil proximus mij natuurlijk niet als klant :) ....
Sinds 01/08/18 werden mijn 3 datakaarten uit het Maxipack gegooid, met als resultaat dat elke MB betalend werd aan 0,10 € ipv. te kunnen consumeren van de 2 GB die aan het Maxipack verbonden waren. Proximus beslist éénzijdig om dat onderdeel van het Maxipack te schrappen doch de prijs bleef hetzelfde. Ik heb destijds voor onze 2 tablets wel gemiddeld 100 € per stuk meer betaald voor de 4G optie, Indien ik deze nog wil benutten dien ik 2 extra Mobilus S abonnementen te nemen aan ruw 16 € per maand per stuk. Meerkost 384 euro per jaar. Aangezien die datakaarten waardeloos geworden waren, was het beter om over te stappen naar Tuttimus met een Mobile S, dit kost mij 7 € euro per maand minder, maar ik lever ook 180 belminuten (van 300 naar 120) in en krijg 1 GB extra datavolume dan voorheen, dus 84 € per jaar "besparing", maar ook minder zelf gekozen volume. Het abonnement op zich (Maxi tegen Tuttimus) kost dan 8€ per maand minder, maar ofwel rekenen ze nog het gratis inbegrepen TV boeket M
Hallo, Ik heb geen mobiel internet meer, kan niet bellen of smsen sturen. Kan iemand mij hier bij helpen? Mvg
Heb 2 tv decoders aangesloten,nu er eentje niet meer zo goed functioneert wil ik deze vervangen,maar na installatie van de "vervangende decoder"krijg ik geen HD,melding: dat ik te weinig bandbreedte heb......Ik moet dus de "vervangen decoder" van mijn lijn krijgen,kan ik dit zelf doen of moet ik proximus dat laten doen? groeten, Luc
Hallo, Vandaag krijg ik eindelijk te horen waarbij ik al een maand probeer voor een abonnement. toch is het gelukt mij een maand aan de lijn te houden. Vandaag bel ik terug weer eens een 45 tal min te wachten tot ik iemand aan de lijn kreeg. 4 september begint mijn abonnement en voor 22 uur moest het geactiveerd worden. Ik bel om 21 uur om eens te luisteren waarom het nog niet geactiveerd is. Sluitingstijd is het om 22 uur. Een uur gewacht tot ik iemand aan de lijn kreeg maar jammer genoeg niet gelukt. om 22 uur sluiting valt het muziek uit. Want een boel is dat daar De mensen die ik aan de lijn kreeg Wan ieder hoorde ik andere antwoorden. Neem mensen aan die dit job aan kunnen. Want het is mij kotsbeu!
Geachte, Vorige week maandag 20/08 heb ik gebeld om mijn abonnement te wijzigen en eleven sports bij besteld, en eveneens een Iphone bij besteld. Enig idee wanneer deze nieuwe abonnement actief is , en wanneer ik die iphone kan verwachten ?
Geachte Aanstaande zaterdag verhuizen wij. Vandaag is er een technieker in onze nieuwe woning langs geweest om jullie diensten aan te sluiten. Is het normaal dat wij een nieuwe bbox gekregen hebben en onze huidige (geïnstalleerd in januari 2018) moeten inleveren in een shop? Wat gebeurt er dan met onze opnames? Ook zijn niet alle diensten (zoals de Wanagogo Pass van onze dochter) mee overgenomen. Wat kan ik hiervoor doen? Mvg Yara
Ik heb uitstekend wifi maar internet valt steeds uit. De technieker is na drie weken eindelijk langs gekomen Toeval wilde dat er juist internet was. Kan de modem defect zijn?
Sedert 3 maand, na aanpassen van abonnementsformule is het niet mogelijk om een nummer uit telefoonboek te bellen wanneer er +32 voor staat. Bericht: "deze oproep wordt niet toegestaan". Wanneer ik +32 wegneem en het BE nummer zonder landcode aanpas in het adresboek lukt het wel. Ik ben regelmatig in het buitenland, daar wordt het dan telkens +32 erbij plaatsen als ik naar contacten wil bellen. Bij proximus : ligt niet aan ons, niet aan de sim kaart. Telefoon reset gedaan, kaart eruit/erin, geen verandering... Huawei P9, heft nog iemand dit problem gehad?
ik heb een Pay en Go kaart die in een 3G/4G router steekt waar ik niet makkelijk bij kan. Ik zou graag mijn overblijvend belkrediet van de vorige herladingen omzetten in mobiele data. Ik weet dat je dat op een telefoon kan doen door code #151*1# te versturen maar dat kan niet bij de router. Is er een andere manier om dat te doen ? Via SMS ? Online ? Of nog beter, kan ik ervoor zorgen dat mijn heralding volledig in data omgezet wordt en niet in belminuten of SMSen ? Bedankt Jan
Ik geraak dus geen stap verder! En sta op het punt om alles te annuleren. Had over 14dagen besloten om alles over te zetten van Telenet nr Proximus.. vrijdag gingen ze langs komen om alles te installeren.. heb dus zitten wachten en Niemand gezien!! Ben nu ondertussen al meer dan 20 telefoons verder met 20 verschillende mensen. Steeds mijne uitleg gedaan. Tot nu toe nog niemand die me verder geholpen heeft. Niemand die weet hoe ik terug een afspraak kan vastleggen. Ofwel smijten ze gewoon dicht of beloven ze me terug te bellen. Hoe kan dit in godsnaam gebeuren bij “nieuwe klant” Kan ik alles opzeggen?
Hoe kan je online een klacht neerleggen i.v.m. je factuur. Ik heb reeds de helpdesk gebeld maar deze vertelden dat dit online moet gebeuren maar ik vind nergens een link/ e-mail adres?
In het standaardaanbod van ProximusTV zou er Evenaar & PlattelandsTV zitten. Ik kan deze echter niet vinden. Ik heb reeds enkele keren de decoder enkele malen afgezet + kabel uitgetrokken.
Vanaf de dag dat wij besloten hadden om na 9 jaar over te stappen van Telenet naar Proximus zijn eigenlijk de problemen al begonnen. Er was nog een grote actie bezig voor de Limburgers, daarom dat wij overgestapt zijn. 30 euro per maand korting een jaar lang, goedkoper dan telenet, het sprak ons wel aan! Ook omdat ik via mijn werk dan ook nog eens 10% korting zou krijgen, zouden we er heel goedkoop vanaf komen. Ik had beter geluisterd naar wat ze mij vroeger altijd zeiden 'als het te mooi is om waar te zijn, is het meestal ook niet waar'. In de winkel te Mol duidelijk navraag gedaan of ik de korting van 'de Limburgers' en mijn werk zou kunnen combineren, de verkoper wist ons te garanderen dat dat zeker zou gaan! Uiteindelijk bleek al snel (na de installatie uiteraard!) dat dat niet ging. Oke het is 'maar' 10%. Maar het is al wel direct een teleurstelling, duidelijk een verkoper die niet weet wat hij verkoopt. De eerste week na de installatie van de producten (Tuttimus).
Na 30 dagen is er eindelijk communicatie met een vriendelijke relatief begripvolle medewerker . We zitten in de begin fase van een hopelijk constructieve oplossing . Het grootste struikelblok, los van alle beloftes en vernederingen ,misverstanden en puinhoop en generale is dat er geen telefoon aansluiting is waar telefoon en internet en tv naar binnen komt . Om een kabel van het gelijkvloers naar het 2de verdiep te krijgen zou ongeveer een 250euro kunnen kosten . Er zou een stijglijn getrokken moeten worden ... Ik weet niet waarom maar ik hoop nog een beetje op een goede afloop ,ondanks alles . Nu weet ik wel dat ik geen 250euro ga betalen om klant te worden bij proximus . Ik denk niet dat ik daar onredelijk in ben en zeker niet na alles wat er gebeurt is . Voila tot zover een eerste update .
Bestaat er een mogelijkheid dat ik met de afstandbediening van de tv ook de decoder van Proximus kan bedienen? Het is een nieuwe tv van 2018.
Onlangs zijn wij terug over geschakeld naar proximus. Op onze boven verdieping hebben we bar slechte wifi. De technieker die toen alles is komen installeren zei ins dat we ons accesspoint van telenet konden behouden. Deze heeft het altijd goed gedaan nog steeds zelfs bij de oude toestellen. Enkel krijg ik me met mn nieuwe mobiel niet meer aangemeld omdat ik mijn vorig wachtwoord niet meer ken. De technieker zei me toen dat ik deze wel kon resetten maar hoe begin ik eraan? Vind het niet de bedoeling dat als ik boven ben alles met mobiele data moet doen
Voor het aansluiten van een dvd-lezer/recorder verwijst Proximus naar een algemene link. Vandaar onze vraag: kunnen wij een dvd-lezer/recorder aansluiten op de bbox-3 en hoe doe je dat? Dank u.
Ik wil een Vitoconnect 100 (https://www.viessmann.be/nl/viessmann-apps/vicare-app/vitoconnect.html) via de b-box 3V+ modem met het internet verbinden. Een van de systeemvereisten is: Routing- en veiligheidparameter in het IP-netwerk(LAN) bepalen: Port 80 en Port 443 voor directe uitgaande verbindingen vrijgeven. Vóór ingebruikname ter plaatse door een IT-deskundige laten controleren eventueel instellen.. In de gegevens en instelmogelijkheden van mijn modem (bereikbaar met het IP adres) zie ik onder 'Access Control' -> 'Remote Access': HTTPS Remote Access, Enable on/off, port 443. Als ik Enable On instel is deze poort dan vrijgegeven? Onder 'My Modem' -> 'DynDNS': Dynamic DNS Client zie ik: 'Enable': on/off, 'Status' : enabled, 'Provider': DynDNS (en enkele andere), ... 'Port': 80, ... Als ik Enable op on instel is de port 80 daarmee vrijgegeven of moet ik nog iets anders (Provider, ...) veranderen/instellen? Of moet ik onder 'Access Control' -> 'Port Mapping' of 'UPnP' iets invoere
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.