Skip to main content
Vraag

Proximus contacteer me functie

  • September 5, 2018
  • 1 reactie
  • 162 Bekeken

Ik ben van plan om over te stappen van telenet naar proximus en voor de pack familus te kiezen. Ik zou gaan voor een pack met Netflix. Online kan die echter niet besteld worden. Ik kan enkel mijn gegevens invullen op een contactformulier waar er beloofd wordt om mij te contacteren binnen de 2 uur.

Ik denk dat ik ondertussen al een keer of 15 het formulier heb ingevuld gedurende de voorbije 3 weken. Tot op heden nog steeds geen telefoon.
Ik kan ook langsgaan bij een proximusshop maar dan mis ik de webdeal vermoed ik....

Ofwel wil proximus mij natuurlijk niet als klant :)

....
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

1 reactie

AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • September 7, 2018
Dag Pierke,

Ik heb gevraagd aan de commerciële dienst om contact met jou op te nemen. Je zou vandaag nog opgebeld moeten worden.

Groetjes,

Antonella