Heb 2 tv decoders aangesloten,nu er eentje niet meer zo goed functioneert wil ik deze vervangen,maar na installatie van de "vervangende decoder"krijg ik geen HD,melding: dat ik te weinig bandbreedte heb......Ik moet dus de "vervangen decoder" van mijn lijn krijgen,kan ik dit zelf doen of moet ik proximus dat laten doen?
groeten,
Luc
Bladzijde 1 / 1
je kunt dit zelf doen voor al je decoders (door te bellen naar het gratis nummer 0800 99 696 > bron) maar mss gemakkelijker als je dit door iemand van het proximus team hier laat doen voor de specifieke decoder die je wilt van de lijn halen
Wij zullen dit moeten doen voor u. Kan u ons via PB je lijnnummer en de serienummers (SN) of mac-adressen van de decoders die nu aangesloten zijn, doorgeven ? Die vind je op de sticker achteraan of onderaan op de decoder.
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Bp verstuurd met de sn nummers
alsook mijn lijnnummer(vergeten te vermelden in vorig Pb ?
Geven jullie mij hier een seintje als het ok is?
Doen we zeker 🙂
Beide decoders zijn van de lijn verwijderd. Er is nu nog 1 decoder aangemeld. Hopelijk werkt alles nu zoals het moet. Groeten Hadewych
Alvast een dikke merci voor je hulp?
Alles werkt prima,heb nu op alle toestellen HD
Nogmaals bedankt!
Nogmaals bedankt!
Blij te lezen dat alles in orde is nu!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.