Skip to main content
Antwoord

Decoder verwijderen

  • September 6, 2018
  • 10 reacties
  • 681 Bekeken

Heb 2 tv decoders aangesloten,nu er eentje niet meer zo goed functioneert wil ik deze vervangen,maar na installatie van de "vervangende decoder"krijg ik geen HD,melding: dat ik te weinig bandbreedte heb......Ik moet dus de "vervangen decoder" van mijn lijn krijgen,kan ik dit zelf doen of moet ik proximus dat laten doen?
groeten,
Luc

Beste antwoord door HadewychT

Beide decoders zijn van de lijn verwijderd. Er is nu nog 1 decoder aangemeld. Hopelijk werkt alles nu zoals het moet. Groeten Hadewych
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

10 reacties

Martin
  • September 6, 2018
je kunt dit zelf doen voor al je decoders (door te bellen naar het gratis nummer 0800 99 696 > bron) maar mss gemakkelijker als je dit door iemand van het proximus team hier laat doen voor de specifieke decoder die je wilt van de lijn halen

HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • September 6, 2018
Wij zullen dit moeten doen voor u. Kan u ons via PB je lijnnummer en de serienummers (SN) of mac-adressen van de decoders die nu aangesloten zijn, doorgeven ? Die vind je op de sticker achteraan of onderaan op de decoder.

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

  • Auteur
  • Apprentice
  • September 6, 2018
Bp verstuurd met de sn nummers

  • Auteur
  • Apprentice
  • September 6, 2018
alsook mijn lijnnummer(vergeten te vermelden in vorig Pb ?

  • Auteur
  • Apprentice
  • September 6, 2018
Geven jullie mij hier een seintje als het ok is?

HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • September 6, 2018
Doen we zeker 🙂

HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • Antwoord
  • September 6, 2018
Beide decoders zijn van de lijn verwijderd. Er is nu nog 1 decoder aangemeld. Hopelijk werkt alles nu zoals het moet. Groeten Hadewych

  • Auteur
  • Apprentice
  • September 6, 2018
Alvast een dikke merci voor je hulp?

  • Auteur
  • Apprentice
  • September 6, 2018
Alles werkt prima,heb nu op alle toestellen HD
Nogmaals bedankt!

LinosD
Forum|alt.badge.img+5
  • Proximus Ambassador
  • September 7, 2018
Blij te lezen dat alles in orde is nu!