Al geruime tijd hebben we dat het beeld stopt. Als je dan het lopend programma herstart doet hij het.
veertien dagen geleden 4x voor gebeld. Ze beloofden een nieuwe decoder die nooit is aangekomen ( verlof van de winkel waar die moest toekomen ?? dan ons verlof, maar ook geen mail ontvangen dat die daar is toegekomen om af te halen zoals ze zegden)
We kunnen niet alle avonden elk programma anderhalf keer zien !!! :-$$
Hopen nu eens geholpen te worden. Ik moet mijn man tegenhouden want hij wil naar de concurrent.
Geen raad van herstarten en resetten want dat hebben we al tig keer gedaan !!! waar zijn de goede technici ??
wie lost dit nu eens definitief op !!
Bladzijde 1 / 1
Hallo,
Ga je ermee akkoord als we gratis eens een technieker laten langskomen?
Je mag me via deze link je klantnummer of telefoonnummer doorsturen.
groeten Geert
Ga je ermee akkoord als we gratis eens een technieker laten langskomen?
Je mag me via deze link je klantnummer of telefoonnummer doorsturen.
groeten Geert
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.