Na 4 vier jaar is mijn eerste toestel/decoder versleten. Neemt niet op wat gevraagd wordt en blijft serie-opnemen waar ik geannuleerd heb. Ik moet ook regelmatig heropstarten omdat een derde van mijn opnamens verwijnt uit mijn opnamelijst. In die toestand is er ook steeds een programma aan het recorden dat niet eens op tv is dan.
En nog andere kwaaltjes.
Ook mijn afstandsbediening heeft het sinds kort begeven. Resetten werkt niet, ik krijg geen ledlampje, maakt absoluut geen connectie met decoder en aan de batterijen ligt het niet. Heel vervelend! Nu kan ik enkel beperkt handmatig bedienen aan de decoder zelf.
Kan dit alles vervangen worden?
Bladzijde 1 / 1
Hallo Sarah
Ik zie dat je ook nog een oudere bbox2 hebt; Ik kan in dat geval het best dan een technieker langssturen.
Kunnen we maandag iemand langssturen hiervoor? kan in de voormiddag, nammiddag of 's avonds (tot 8 uur).
Groeten Geert
Ik zie dat je ook nog een oudere bbox2 hebt; Ik kan in dat geval het best dan een technieker langssturen.
Kunnen we maandag iemand langssturen hiervoor? kan in de voormiddag, nammiddag of 's avonds (tot 8 uur).
Groeten Geert
Dag Geert,
Maandag iemand langs sturen zou fantastisch zijn. Ikzelf ben thuis van 15u tot 17 maar mijn vriend is daarna zeker thuis tot 20u.
Bedankt voor de snelle reactie! Groetjes
Maandag iemand langs sturen zou fantastisch zijn. Ikzelf ben thuis van 15u tot 17 maar mijn vriend is daarna zeker thuis tot 20u.
Bedankt voor de snelle reactie! Groetjes
maandagavond komt er iemand langs. De technicus verwittigt een half uur op voorhand.
Geert
Geert
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.