Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord in 2018 was
Recent actief
Beste Proximus Na een tijdje twijfelen hebben we besloten de overstap te maken van Telenet, naar Proximus. Na veel twijfelen, want ooit ben ik enorm bedrogen (lees eigenlijk belogen) door 1 van jullie verkopers. Maar nu, dit is 10jaar geleden. Na 10jaar telenet, de rekening gemaakt, en proximus komt een goeie 20EUR goedkoper uit per maand. Dus, we gaan de overstap maken naar proximus. Dit voor onze 2 gsm’s, de vaste lijn, televisie (inclusief Netflix) en internet. Men zou denken, dat wij niet de eersten zijn die deze overstap maken, dus dat dit vlotjes zou moeten verlopen.. Echter: 1: Dag 1: zoals ons was gezegd, na een aantal uren zou het bereik van telenet wegvallen. Op dat moment moesten we de proximus sim-kaarten plaatsen, en zou de overschakeling in orde zijn. Na een aantal uurtjes dan toch maar eens een telefoontje naar jullie diensten. De automatische vrouw vraagt het betreffende telefoonnummer in te geven.. na talloze pogingen telkens te horen ‘nummer is niet gekend
Goedemorgen, Een vraag betreft de Faeroer eilanden. Volgens mij is dit Europa en dus geen roaming kosten? Zoniet wat zijn de kosten voor bellen en internet? graag een bericht, vr gr Geert
Bij het herladen van mijn P&G kaart , kreeg ik vermelding pakket gratis data verbruik en ook onbeperkt sms. Gedurende een maand. Maar wat betekent eigenlijk de vermelding die bij de gratis sms staat : SMS - Smart herladen na 16 u UNLIMITED . Wat betekent de vermelding ivm herladen na 16 u ? Ro
Eerst even beklemtonen dat dit absoluut geen klacht is, maar eerder een vraag naar informatie: (door privacy redenen adres verwijderd) Kan hier niets aan worden gedaan? Zijn er in de toekomst nog aanpassingen gepland? Misschien een Proximus medewerker die dit kan nachecken? met vriendelijke groeten, M.R.
Geen uitzending op vtm HD, q2 HD en Vitaya HD vanaf maandag? Wat is het probleem?
ik veronderstel dat de klok zich automatisch aanpast aan Proximus , dat was toch bij vele vd vroegere toestellen zo , dacht ik ? . Echter bij 3310: Bij 'instellingen' , is de mogelijkheid wel om datum en tijd manueel in te stellen , en dan 'automatisch bijwerken'. Echter als batterij eens losgekoppeld wordt is tijd en date verloren, en begint terug van 00:00 , en datum ergens in 2017. Is dit normaal , of zie ik een instelling over het hoofd ? Is wel een Pay&Go kaart, is dit misschien de oorzaak ? Bijkomend vraagje , ik heb hier wel een SD kaart van 32 Gb (HC class 10) liggen, echter ik heb die geformateerd in PC op FAT32, maar die lijkt me in Nokia niet herkend te worden - verkeerd formattype ?
Tot zaterdag stonden er drie gsm-abo's in het overzicht (web en mobile app). Toen werd voor één van de abo's een gsm-toestel aangeschaft bij Proximus (via de klantendienst per telefoon). Type gsm-abo is ongewijzigd. Dat abonnement is nu verdwenen uit het overzicht: verbruik en facturen enkel te raadplegen via aparte MyProximus-account. (+ geen bizzclub-punten voor de abo meer, vrees ik) Hoe kan ik het abo terug in het overzicht van mijn eigen beheerder-account krijgen? Aan de telefoon daarnet stelde de helpdesk mij voor om 1) "eens alles te deïnstalleren en terug te installeren" (euh..?) of 2) mij een nieuw paswoord toe sturen (...)
heb een decoder V6 en soms geeft de voeding een knetterent geluid vrees ervoor dat deze ver stuk aan het gaan is, waar kan ik een nieuwe halen ?
Ik kan wel op 4G, oproepen en smsen ontvangen. Maar smsen en bellen naar belgische nummers lukt niet.
Op 22/6 tekende ik per telefoon in op een Familus abonnement. Ik gaf hierbij duidelijk aan dat ik mijn huidig telefoonnummer wenste te behouden en gaf hiervoor de easy switch nummer door. Op 25/6 kreeg ik een e-mail met als titel uitvoering van uw installatie en hierin stond opeens dat er mij een nieuw telefoonnummer werd toegekend. Na talloze keren de klantendienst te hebben gecontacteerd en dit te hebben gesignaleerd en ook langs te zijn gegaan in een proximus-verkooppunt heb ik nog steeds geen bevestiging ontvangen dat mijn huidig telefoonnummer van bij Telenet behouden blijft. Iemand ervaring hiermee? De installateur komt op 5/7 langs.
Ik heb nu al een paar keren meegemaakt dat rond 2u30 plots de verbinding verdwijnt en na een dik half uur pas terugkomt. Ik ben naar een opname aan het kijken en rond 2u30 stopt het beeld plots. Dan krijg ik de melding dat de decoder geen verbinding heeft. Alle toestellen uitgezet, stekkers uitgetrokken en terug ingestoken, Bbox3 terug opgezet. Gewacht tot DSL lichtje permanent werkt, dan decoder terug opgezet. Geen resultaat. Vannacht heb ik dit 4 keer gedaan, maar ik bleef de melding krijgen dat de decoder geen signaal had. Ik kan dan ook niet de storingen bellen, want die werken dan niet meer. Ik heb het dan maar opgegeven. Na een uur alles gewoon te laten opstaan en naar een DVD te kijken, zie ik plots op de display van mijn V5 hd dat er weer een zender actief is. Toen kon ik gewoon terug kijken. Omdat dit al een paar keer het geval was en telkens om 2u30, vermoed ik dat er werken gebeuren. Klopt dit, of is mijn Bbox om zeep?
Ik wil Proximus cloud gaan gebruiken, maar krijg het scherm met "Fout" te zien na het aanloggen. Iemand een idee hoe dit kan opgelost worden? Dank, Werner (610729328)
WiFi slechter dan 4G
Ik wou even het volgende kwijt. Het motto bij Proximus is nog steeds: "waarom gemakkelijk als het ook veer moeilijker en ingewikkelder kan". Ik heb een maand geleden laten weten dat mijn moeder overleden is en dat haar abonnementen mochten opgezegd worden. Hetgeen MIJ (zie verder) diezelfde dag nog per e-mail bevestigd werd, met als ondubbelzinnige aanspreking "Aan de familie van..." Waarom ontvangt mijn moeder deze week dan toch nog een factuur - sorry, aanrekening - voor een volledig nieuw en veel duurder abonnement? Begrijpe wie kan. Ik dus per telefoon (ditmaal na slechts zo'n 15 minuten wachten; een record wat mij betreft) nogmaals de hele situatie moeten uitleggen. Zoals altijd was het antwoord "Een foutje in het systeem".? Bovendien werd de bevestigings e-mail achteraf niet naar mij, maar naar mijn broer gestuurd - die uiteraard uit de lucht viel. Dat misterieuze "systeem" van Proximus heeft dringend nood aan een wellicht even misterieuze interventie, toch?
Hallo, is het mogelijk om mijn website (die momenteel gehost wordt door telenet) mee over te nemen als ik overstap naar Proximus? ik betaal 4.13euro per maand voor het domein. Wordt deze mee overgenomen? met andere woorden: het webadres blijft hetzelfde? ik betaal ook nog eens 60euro per maand voor de server (linux). wordt dit ook overgenomen? of kan ik deze gewoon bij telenet laten lopen en met de diensten thuis wel overstappen? Die website is voor mij heel belangrijk en laat ik liefst zoals het is, maar het verschil tussen telenet en proximus is te groot om te laten liggen... maar ik wil geen risico lopen met mijn website. U snapt mijn Dilemma wel graag feedback.
Waar kan ik de pagina vinden om mijn code in te geven?
Ik ben jarenlang klant geweest bij Proximus, en het valt mij op hoe sterk Proximus plots is achteruit gegaan. -Via telefonisch support krijg ik niemand vast binnen het half uur tot drie kwartier, eender wanneer. - Via chat ben je vaak 20-30e in de wachtrij, het duurt weliswaar een uur of twee drie om vanvoor in de wachtrij te geraken, als het al vooruit gaat. Vaak blijft de teller precies steken. - Via Messenger heb ik al maanden geen antwoord gehad, hoewel ik meermaals pogingen heb ondernomen. Ondertussen wordt je overspoeld met marketing via de post of e-mails en nieuwe campagnes. Ik heb een bestelling geplaatst op 23 augustus 2018 voor Internet Comfort bij een Pack For Employees, en gisteren besloot ik support te bellen wat de status was, gezien ik een afspraak had ingepland voor 6 september 2018. Echter heb ik geen annulatie ontvangen voor de afspraak, is er mij ook niets laten weten dat Internet Comfort niet mogelijk was als losstaand product, hoewel de keuze wel degel
Sinds deze morgend vind mijn smartfoon mijn simkaart niet meer, gezien ik momenteel in het buitenland verblijf kan ik niet naar een proximuswinkel. Zijn er andere mogelijkheden(recetten door proximus?)
hallo, Is het normaal dat proximus tegenwoordig naam, adres, tel.nr., mailadres en gsmnr. vraagt eer men je verder wilt helpen ? Tot een paar maanden terug was het enkel je klantennummer welke men vroeg . Dit is om privacyredenen zegt men dan ??? Ik vind dat een klantennummer doorgeven toch meer privacy biedt ... Ieppom
Vrijdag is er iemand langskomen om te veranderen van Telenet naar Proximus tv. Beloofd dat alle zelfde zenders als bij telenet waren. Nu hoor ik dat de Stingray zenders er niet allemaal bij zitten. Mijn man is hevige muziekfanaat en vindt dit heel erg. Alsook werd er beloofd dat de aansluiting min 2 weken ging duren zodat ik geen overlapping van kosten met Telenet zou hebben. Eerst volgende afspraak is echter op 4 oktober mogelijk! Kan ik nog kosteloos van dit contract af?
Ik had een netflix account voor 2 schermen Ben overgestapt naar proximus en heb dat nu in mijn abo Kan ik nu nog netflix kijken op andere schermen dus niet via digibox? Of kan dat via de proximus tv app?
Dat beeld en geluid op mijn TV niet synchroon lopen is heel vervelend, vooral bij onder meer de nieuwsuitzendingen waarbij de persoon die spreekt in close-up genomen wordt: de stand van de mond loopt voor op het geluid. Heeft iedereen diezelfde ervaring bij Proximus TV of is dit mankement aan mijn thuisinstallatie te wijten ?
Beste, Ik heb telefonisch een aanvraag ingediend voor overname van mijn telecomcontract (TV en internet) door de nieuwe huurder. Er werden mij de nodige documenten doorgestuurd om deze overname te regelen. Maar er staat echter nergens een vermelding voor wijziging van het bankrekeningnummer! Dit dient uiteraard ook gewijzigd te worden. Twee jaar geleden heb ikzelf ook dit contract overgenomen van de vorige huurder en dit stelde veel problemen omdat de wijziging na herhaaldelijk aanvragen, maar niet werd gewijzigd. Ik hoop dat dit deze keer probleemloos kan gewijzigd worden? Vooral voor aanpassing van het bankrekeningnr?
Omdat mijn Pay&Go krediet vrij snel gedaald is, wou ik de details van het verbruik raadplegen. MyProximus geeft echter al dagen; "Omwille van een technisch probleem is uw verbruik niet beschikbaar" Geprobeerd met Internet Explorer, Microsoft Edge, Firefox en Google Chrome. Geen verschil na clearen van cache en cookies.
Hallo, Wanneer ik op de site van Proximus inlog en naar mijn producten ga zegt Proximus het volgende: Oeps! Er deed zich een technisch probleem voor. Oeps! Er was een technisch probleem. Kom over enkele minuten terug om uw producten te zien. Ik heb dit probleem nu al een uur lang. Ik zit over mijn download limiet dus ik zou graag bij willen vragen maar dat gaat nu niet door deze technische storing. Is er enige oplossing voor dit probleem? Grt, Carine
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.