Skip to main content
Beste,

Ik heb telefonisch een aanvraag ingediend voor overname van mijn telecomcontract (TV en internet) door de nieuwe huurder.

Er werden mij de nodige documenten doorgestuurd om deze overname te regelen.

Maar er staat echter nergens een vermelding voor wijziging van het bankrekeningnummer!

Dit dient uiteraard ook gewijzigd te worden.

Twee jaar geleden heb ikzelf ook dit contract overgenomen van de vorige huurder en dit stelde veel problemen omdat de wijziging na herhaaldelijk aanvragen, maar niet werd gewijzigd.

Ik hoop dat dit deze keer probleemloos kan gewijzigd worden?

Vooral voor aanpassing van het bankrekeningnr?
Dag KB8,



Indien de nieuwe huurder een domiciliëring wenst, kan hij hiervoor een begeleidende brief aan het overnamedocument toevoegen met vermelding van zijn IBAN nummer ofwel kan hij na de overname telefonisch contact opnemen met de klantendienst om de domiciliëring te regelen.



Groetjes,



Antonella

Reageer