Skip to main content
Eerst even beklemtonen dat dit absoluut geen klacht is, maar eerder een vraag naar informatie:

(door privacy redenen adres verwijderd)

Kan hier niets aan worden gedaan? Zijn er in de toekomst nog aanpassingen gepland? Misschien een Proximus medewerker die dit kan nachecken?



met vriendelijke groeten,

M.R.
hi



Kan je ons via prive je klantengegevens doorgeven als ook je adres ?

dan kijk ik wat hier nog op de planning staat



https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679



mvg

jonathan
Hi



Ik heb ondertussen verdere info gekregen hierover

men kan je jammer genoeg momenteel niet overzetten op vdsl

we houden dit echter wel in de gaten en bekijken ook alternatieve mogelijkheden om je verbinding te verbeteren



mvg
Bedankt voor de verdere informatie. Een alternatief hier zou zeker welkom zijn, daar de trage verbinding een negatieve invloed heeft op mijn professionele activiteiten thuis.
Is er dan ook geen mogelijkheid dat Proximus een 4G gateway plaatst die samen werkt met je ADSL modem tot er beterschap komt...

Reageer