Eerst even beklemtonen dat dit absoluut geen klacht is, maar eerder een vraag naar informatie:
(door privacy redenen adres verwijderd)
Kan hier niets aan worden gedaan? Zijn er in de toekomst nog aanpassingen gepland? Misschien een Proximus medewerker die dit kan nachecken?
met vriendelijke groeten,
M.R.
Bladzijde 1 / 1
hi
Kan je ons via prive je klantengegevens doorgeven als ook je adres ?
dan kijk ik wat hier nog op de planning staat
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
mvg
jonathan
Kan je ons via prive je klantengegevens doorgeven als ook je adres ?
dan kijk ik wat hier nog op de planning staat
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
mvg
jonathan
Hi
Ik heb ondertussen verdere info gekregen hierover
men kan je jammer genoeg momenteel niet overzetten op vdsl
we houden dit echter wel in de gaten en bekijken ook alternatieve mogelijkheden om je verbinding te verbeteren
mvg
Ik heb ondertussen verdere info gekregen hierover
men kan je jammer genoeg momenteel niet overzetten op vdsl
we houden dit echter wel in de gaten en bekijken ook alternatieve mogelijkheden om je verbinding te verbeteren
mvg
Bedankt voor de verdere informatie. Een alternatief hier zou zeker welkom zijn, daar de trage verbinding een negatieve invloed heeft op mijn professionele activiteiten thuis.
Is er dan ook geen mogelijkheid dat Proximus een 4G gateway plaatst die samen werkt met je ADSL modem tot er beterschap komt...
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.