Skip to main content
Antwoord

Proximus Cloud - Fout

  • September 10, 2018
  • 9 reacties
  • 207 Bekeken

Ik wil Proximus cloud gaan gebruiken, maar krijg het scherm met "Fout" te zien na het aanloggen. Iemand een idee hoe dit kan opgelost worden? Dank,
Werner (610729328)

Beste antwoord door ThierryW

Hey Werner, ik heb een aanpassing op je Cloud account uitgevoerd. Kan je even je cookies van je browser verwijderen en opnieuw testen. Groeten Thierry
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

9 reacties

LinosD
Forum|alt.badge.img+5
  • Proximus Ambassador
  • September 10, 2018
Heb je al een Cloud-account aangemaakt? Bekijk alvast even deze pagina.

  • Auteur
  • Apprentice
  • September 11, 2018
Dacht dat ik dat vroeger al gedaan had, opnieuw geprobeerd maar krijg foutmelding "er heeft zich een fout voorgedaan bij de creatie van uw Cloud-account. Probeer het later nog eens"

HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • September 11, 2018
Kan je via een PB aub je lijn- of klantennummer doorgeven zodat ik kan nakijken wat er misloopt ?

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • September 11, 2018
Ik zie dat je cloud nog niet is aangemaakt in MyProximus. Heb je het nog geprobeerd met de uitleg die Linos je had doorggestuurd ? Kreeg je dan nog die foutmelding ?

  • Auteur
  • Apprentice
  • September 11, 2018
Ik ga via My Proximus - Mijn Producten - en klik op Cloud 10GB, vervolgens een nieuwe account creeren.
Daar staat mijn email adres als Cloud login reeds ingevuld (werner.schmit.elv...). Ik selecteer akkoord met de algemene voorwaarden en klik dan op Cloud-account creeren -> foutmelding: Er heeft zich een fout voorgedaan bij de creatie van Uw Cloud-account. Probeer het later nog eens.
NB, bovenstaande uitgevoerd vanaf een Win7 PC.

  • Auteur
  • Apprentice
  • September 12, 2018
Nog steeds hetzelfde "Fout", heb nieuwe beheerder aangemaakt en bij inloggen krijg ik te zien "volgende gegevens zullen met de Cloud-applicatie worden gedeeld: Familienaam, voornaam en e-mail adres". Na klikken op OK kom ik terug op het Fout scherm.

ThierryW
Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • Antwoord
  • September 12, 2018
Hey Werner, ik heb een aanpassing op je Cloud account uitgevoerd. Kan je even je cookies van je browser verwijderen en opnieuw testen. Groeten Thierry

  • Auteur
  • Apprentice
  • September 12, 2018
Dag Thierry, dat ziet er nu veel beter uit. Dank om dit in orde te brengen.

ThierryW
Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • September 12, 2018
Hey Werner, heel graag gedaan. Groeten Thierry