Telefonische helpdesk

  • 9 September 2018
  • 6 reacties
  • 286 Bekeken

hallo,
Is het normaal dat proximus tegenwoordig naam, adres, tel.nr., mailadres en gsmnr. vraagt eer men je verder wilt helpen ? Tot een paar maanden terug was het enkel je klantennummer welke men vroeg . Dit is om privacyredenen zegt men dan ??? Ik vind dat een klantennummer doorgeven toch meer privacy biedt ...
Ieppom

This topic has been closed for comments

6 reacties

Eigenlijk is dit niet slecht dat ze dit vragen want als ik zie dat er hier veel op het openbaar forum bv hun klantnummer en gsm nr / telefoonnummer posten, dan kan daar vlug iemand een grapje mee uithalen enz...
Normaal hebben ze al die gegevens trouwens maar het is gewoon een controle.
Onlangs nog het zelfde voorgehad als ik voor een probleem belde naar de hoofdzetel van Belfius en daar werden ook verschillende zaken gevraagd om te zien of ik wel de echte eigenaar van de rekening was en dit vind ik maar logisch, al kunnen meningen hieromtrent wel verschillen ☺️
Reputatie 2
Dag Ieppom,


Dit alles wordt ook gevraagd uit veiligheidsoverwegingen.

groeten,

Thomas
Reputatie 1
Badge
Wat een BS. Als je belt met je PX nummer kunnen ze meteen zien wie het is.
ALs je dan 1 iets vraagt zou dat toch ruim voldende moeten zijn.
Puur tijdverlies.
Nuja, maakt voor mij niet meer uit, ik ga uiteindelijk (sinds 1983 klant) WEG
Kleine opmerking: En als je belt vanop een andere lijn bv op het werk of met gsm (kan van ander operator zijn bv) !
Reputatie 1
Badge
zoals ik zei : dan beantwoord je een andere vraag :klantnummer, geboortedatum, wat weet ik, maar niet leke keer de hele rimram
. Maar maakt niet meer uit 😉 ben toch weg.
Succes in ieder geval,
Mvg, Martin