Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord in 2018 was
Recent actief
Hallo, Ik heb per ongeluk 3 x een foutieve pincode ingegeven. Nu moet ik de pukcode ingeven, maar deze heb ik niet meer. Volgens de stappen op proximus en ook wanneer ik bel, moet ik moet het klantennummer ingeven, maar dat blijkt steeds foutief te zijn. Weet iemand een andere manier om de pukcode op te vragen zonder klantennummer? Groeten
hallo,graag had ik hier mijn mening eens gezegd over het aanbod zenders. Ik ben zeer tevreden over het aanbod maar ik mis toch nog dat tikkeltje meer. Onderandere de muziekzenders is veel teveel van het zelfde genre. Waarom niet de music choice kanalen aanbieden? Deze zijn veel beter van kwaliteit en voor ieder wat wils. Er kunnen wel wat brol zenders verdwijnen daarvoor ,oa. rtl kanalen daar zijn er genoeg van. Graag had ik van jullie kant eens een enquete gezien met als vraag:wat zou de vlaamse proximus kijker graag van zenders op zijn tv zien verschijnen? Hopelijk komt er iets uit de bus. mvg gino
Gisteren kwam de Scarlet technieker langs maar die zijn dsl kabel was iets te klein om de modem in ons tv-kastje te steken. Nu staat die dus slordig op de grond. Ik heb reeds gebeld naar de klantendienst maar daar kunnen ze ons niet verder helpen. Kan ik de dsl kabel (dunne zwarte kabel met blauw stukje) zelf vervangen naar een langere kabel? Zijn er verschillende types/modellen of kan ik hiervoor eender welke kabel gebruiken? vb deze: https://www.allekabels.be/dsl-kabel/7397/1047049/dsl-kabel-rj11.html
Ik heb onlangs een smartphone met abonnement aangeschaft bij proximus. Nu wil ik gebruik maken van de cashback actie van Samsung en vind men aankoopbon niet meer terug. Kan dit opgevraagd worden via proximus of moet ik hiervoor ff terug naar de winkel waar ik men toestel heb gekocht? Hartelijke dank voor de moeite en tijd voor het lezen en antwoorden op mijn topic. Grtjs Dieter
Het inloggen op de tv app lukt niet. Proximus tv staat nochtans bij 'mijn producten' en ik heb een my proximus account?
Beste, ik kreeg net een aanmaning om factuur te betalen. Echter was ik wachtende op een correctie vanwege een creditnota die niet werd afgehouden. Intussen heb ik het openstaande saldo betaald maar kreeg ik graag te horen hoe mijn creditnota verder gaat worden verrekend. Ook met aanmaning stel ik me de vraag... Mvg Peter
Hallo, ik kreeg zonet een Franstalige operator aan de lijn die mij belde namens Proximus. Ben zelf Nederlandstalig dus ik vroeg haar vriendelijk of zij geen Nederlands sprak. Zij verzocht mij met dezelfde vriendelijkheid om Frans te praten omdat zij geen Nederlands sprak. Waarom zou ik ? Is klant geen koning meer ? Het gesprek werd dan ook afgebroken. Waarvoor werd ik gecontacteerd? Ik weet het niet. Waarom wordt van cliënteel 2-taligheid vereist daar waar dit ontbreekt bij de operatoren ?
Op 17 september heb ik een samsung A6 plus gold besteld. Deze zou 19 september geleverd worden. 18 september krijg ik een sms dat wegerns groot succes de levering later zal zijn. 19 september krijg ik een mail met een link om een leverdatum vast te leggen. Bij het doorlopen van de stappen krijg ik de meldiing *betaal nu* terwijl ik deze al betaald heb. Na enkele dagen gebeld te hebben met de klantendienst werd er op zaterdag een dossier opgemaakt (35670033) met de belofte dat ze mij maandag gingen terugbellen. We zijn nu woensdag, heb alweer 2 dagen naar de klantendienst gebeld en krijg telkens de belofte dat persoon die met dossier bezig is mij zelfde dag gaat terugbellen. Als ik vrijdag geen gsm heb gekregen ga ik het herroepingsrecht gebruiken. Kan dit telefonisch of via mail?
Ben al 3 maanden geen klant meer bij Proximus en krijg nu een Herinnering,zonder vooraf ooit een brief te hebben ontvangen van497,35€ gebruik normaal maar zoveel in een half jaar (pack) Op de klantenrekening(wat ik dus niet meer ben) staat gewoon het volgende Aanrekening 497,35€. En daar moet ik het mee stellen.Even bellen dan maar...Beste klant,al onze medewerkers zijn .....de zelfde zever als altijd dus en na 45 minuten haak ik dan ook in!EN DAT VOOR EEN TELECOMBEDRIJF! Gefrusteerd koud ipv warm eten deze avond,dank u wel BELGACOM,excuseer Proximus (En dat voor een bedrijf waar dat door alle belgen is/was gesponsord.)
Ik heb momenteel al een 10-tal keer contact opgenomen met Support om mijn voicemail te desactiveren, maar staat een 4-tal maanden later nog steeds actief. Ook kan ik de favoriete app niet veranderen sedert vier maanden omdat deze voorgaande aanvraag ook nog steeds in behandeling is. Telkens wanneer ik contact opneem met Support wordt er mij meegedeeld dat alles in orde is. Ik heb dan ook gisteren de GSM abonnementen van mij en mijn vrouw overgezet naar Mobile Vikings, wat voor ons een besparing zorgt van 5.98 EUR per maand. Nu wacht ik al 2 maand op mijn Pack For Employees, als de technieker vandaag een tweede keer niet komt opdagen zonder iets te laten weten, zal ik hiervoor dan ook bij Telenet gaan aankloppen.
Ondanks dat ik direct debit heb aangeklikt EN mijn gegevens heb ingevuld is er nog niets gedebiteerd. Wil noteren dat ik GEEN betalingen doe, zolang er achter de fakturen staat ''direct debit'' Heb geen zin om 2 ker te betalen voor hetzelfde. Ben overgeschakeld naar EDPNET.
AUG 15TH, 8:01AM Uw referentie is 35167815. Ik kan je nu niet doorverbinden met een collega, we helpen je verder tijdens de werkuren. SEP 23RD, 7:43PM https://wp.me/P47XiJ-8l Er is nu niemand beschikbaar om je verder te helpen, we sturen je een bericht tijdens de werkuren. https://wp.me/P47XiJ-8l Ik kan je op dit moment niet doorverbinden, we bekijken jouw situatie verder tijdens de werkuren. THU 1:25 PM Hallo Monique, onze excuses voor het laattijdig beantwoorden van je bericht. Heb je ondertussen de gewenste informatie mogen ontvangen? Groetjes Inge THU 7:23 PM Tja... te laat. Ben boos weggegaan. Kan jij niks aan doen Inge..... 10:14 PM Mijn fakturatie komt al jaren op mijn email maar....mijn man kreeg nu een ''herhaling'' van een eerder bericht, iets met skynet heel toevallig omdat hijz ijn oude pc opstartte waarom niet gewoon naar hetzelfde adres als de fakturen ? Maak aub 1 eindfaktuur. Stuur aub de labels om de bbox en de decoder terug te sturen ook naar mijn em
Ik heb sedert deze maand Tutimus. Ik wil kijken naar Proximus TV op mijn laptop. Maar er komt een melding dat ik niet geabonneerd ben, terwijl dit wel in mijn pack zit. Kan iemand mij helpen?
Ik kan niet inloggen op de app Proximus tv , cloud en andere apps. Krijg steeds melding dat ze niet gelinkt zijn aan MyProximus maar ik krijg ze zelf niet gelinkt. Zou iemand van Proximus dit kunnen doen voor mij zodat ik op deze apps ook kan inloggen.
Morgen, met de opdracht serie opnemen. Neemt het nieuwe seizoen op, plus de herhalingen van het nieuwe seizoen of oude seizoen die ze ook uitzenden. In alle zenders. Gaat Proximus binnenkort iets aan doen? Zodat alleen het nieuwe seizoen opneemt. Ergens heb ik dat telenet al kan of in de toekomst. grt Marcel
Kan ik Smart wi-fi (om een proximus fon verbinding te maken) installeren op mijn smartphone met een andere provider dan proximus. Ik heb een Proximus account (internet, tv, vaste telefoon), dus moet mij die gelegenheid toch geboden worden en bij een poging om dit te doen via Mu Proximus lukt het niet. Als dat niet mogelijk is, kan ik dat dan met een tweede pre-pay sim-kaart (want mijn gsm kan twee kaarten aan) van proximus die smart wifi wel installeren ?
Hallo, Ik ben Isaac en ik ben 16 jaar en zou graag overstappen naar Proximus (Mobilus S). Ik heb de toestemming van mijn ouders. Echter, toen we dit samen wilden bestellen, en we mijn geboortedatum invulden, kwam er bij het vakje te staan dat ik meerderjarig moest zijn. Voor de duidelijkheid: niemand in ons gezin heeft op dit moment Proximus, en voorlopig zal dit enkel voor mij veranderen. Hoe bestel ik dan zo'n abonnement? Alvast bedankt voor uw antwoord, Isaac
Kom ik in Nederland over de grens krijg ik van Proximus een sms in het Frans van het nummer 0477200124. Hoe kan ik taal wijzigen?
Deze app werkt zowel op mijn gsm als mijn iPad niet. Ik kan niet inloggen? Telkens krijg ik volgende melding: "de accountgegevens laten niet toe om de applicatie te gebruiken. Gelieve na te kijken of het product Proximus TV applicatie geactiveerd is op de Proximus website (via MyProximus). Wie kan mij helpen?
= 5G internet@home (last mile) van Verizon à rato van 50$/maand ( +/- 52 euro/maand 21% BTW inbegrepen) Ref.: https://www.gsmarena.com/first_5g_network_in_the_world_goes_live_as_verizon_flips_the_switch_in_four_us_cities-news-33542.php
Beste, Ik heb gisteren een keer 59 minuten, een keer 45 minuten en een keer 20 minuten in wacht gestaan bij jullie klantendienst met de boodschap dat ik binnen enkele ogenblikken geholpen zou worden (zonder resultaat). Ondertussen hang ik terug 30 minuten aan de lijn. Uw site geeft de mogelijk niet om te chatten, te mailen,.. Dit is veruit de slechtste klantenservice die ik ooit ben tegen gekomen.. Het is gewoon hallucinant! Kan iemand van jullie medewerkers misschien even de tijd nemen om mij te contacteren om een fout die jullie gemaakt hebben recht te zetten? Ik hoop niet op een vaag antwoord, een zoveelste doorverwijzing naar een of ander nummer van de klantendienst of een link die waarschijnlijk nergens op slaat . Hier moet echt snel verbetering in komen! Alvast bedankt voor uw snelle reactie.
Ik woon sinds net samen met iemand op een appartement en we hebben het maxi abonnement. Zolang er 1 persoon het internet gebruikt is er niet echt iets aan de hand, alles lukt goed. Maar eenmaal als de andere op de wifi zit gaat het internet echt heel traag. Als iemand netflix kijkt is het helemaal niet meer mogelijk voor de andere om iets te doen op de wifi. Zelfs als mijn laptop verbonden is met een ethernet kabel is het internet echt slecht. We hebben de Proximus Home Optimizer app gebruikt om de wifi te verbeteren maar ook dat haalt niets uit. We spelen allebei ook games en voor onze studentenopleiding moeten we vaak online zitten, dus dit is echt wel een ramp op het moment. Op onze toestellen laat het wel altijd zien dat de wifi connectie goed is (altijd alle streepjes) maar alles is toch heel traag. Enig idee wat het probleem zou kunnen zijn? Alvast bedankt voor de hulp!
Kan ik op de een of andere manier nog deze betaalde facturen printen aub?
Als ik de facturen van >1 jaar geleden opvraag via de mails van Proximus Billing krijg ik melding dat de link niet meer werkt. Ook op myproximus staan ze niet meer, toch had ik ze graag nog willen afprinten. Mogelijk om hieraan nog te geraken? Gr,
Hallo, Alle opnames van The Dr. Oz Show op Vitaya zijn van mijn decoder verdwenen. Ik ben er zeker van dat ik zelf geen enkele aflevering gewist heb, laat staan de volledige reeks. Dat waren in totaal zo'n 98 opnames van de laatste 60 dagen. Ik heb mijn decoders gereset, maar het staat niet meer tussen mijn opnames. Zouden jullie alsjeblieft eens willen nakijken of het mogelijk zou zijn om een deel van die opnames terug te plaatsen? Alvast vriendelijk bedankt!
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.