Skip to main content
Antwoord

Sms in het Nederlands

  • February 14, 2018
  • 15 reacties
  • 1559 Bekeken

Gvw
  • Practitioner
Kom ik in Nederland over de grens krijg ik van Proximus een sms in het Frans van het nummer 0477200124. Hoe kan ik taal wijzigen?

Beste antwoord door LorentzV

Ik heb gewoon alle nummers op het account geherconfigureerd naar: ontvangen sms'jes, taal Nederlands zodat ze allemaal het juiste weergeven. ;)

Groetjes,
Lorentz.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

15 reacties

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • February 15, 2018
Dag Geertrui,

Ik heb enkele configuraties uitgevoerd die dit horen op te lossen voor jou. :)

Groetjes,
Lorentz.

Gvw
  • Auteur
  • Practitioner
  • February 15, 2018
Hallo Lorentz.
Het probleem zit hem op het nummer 0472351326.
Bij ons ander gsm nummer zijn meldingen wel in het Nederlands.

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • Antwoord
  • February 16, 2018
Ik heb gewoon alle nummers op het account geherconfigureerd naar: ontvangen sms'jes, taal Nederlands zodat ze allemaal het juiste weergeven. ;)

Groetjes,
Lorentz.

koenvandenbossche
Ik heb hetzelde probleem. Kan u de configuraties uitvoeren?

Gvw
  • Auteur
  • Practitioner
  • April 26, 2018
Hallo Koen,
Ter info Lorentz had alles geconfigureerd naar Nederlands.
Dit weekend stak ik de grens over in Nederland en kreeg een sms van Proximus, wat denk je, in het Frans natuurlijk.?

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • April 26, 2018
OK Koen 😉

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • April 28, 2018
Dag gvw,

Ik heb nu een dossier gemaakt op voor onze IT dienst om dit even verder te bekijken aangezien ik vermoed dat de wijziging in het systeem niet in praktijk werd gezet. Het dossier nummer hiervan is IM9111866.

Groetjes,
Lorentz.

Hoe kan ik de berichten van 0477200124 stoppen?

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • May 2, 2018
Wil jij de SMS'en bij het grens oversteken uitschakelen? Kan jij jouw GSM nummer even doorgeven via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=65386? Dan kan ik het nodige doen.

Groetjes,
Lorentz.

Gvw
  • Auteur
  • Practitioner
  • June 11, 2018
Waarschijnlijk enorm moeilijk IT probleem, geraakt maar niet opgelost.


Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • June 12, 2018
Dag Geertrui,
Heb je de instellingen > taal nagekeken van je ONEPLUS - 2 toestel?
Mvg. Wilfried

Gvw
  • Auteur
  • Practitioner
  • June 12, 2018
Volgens mij in orde.


Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • June 13, 2018
Ik heb hen jouw SMS doorverzonden en gevraagd voor verdere feedback. Zou ik snel mogen ontvangen van hen.

Gvw
  • Auteur
  • Practitioner
  • August 3, 2018
Wat is snel bij Proximus, na 5 maand nog geen resultaat ?

Gvw
  • Auteur
  • Practitioner
  • October 2, 2018
Dus na 7 maand nog niet ??