Als ik de facturen van >1 jaar geleden opvraag via de mails van Proximus Billing krijg ik melding dat de link niet meer werkt. Ook op myproximus staan ze niet meer, toch had ik ze graag nog willen afprinten. Mogelijk om hieraan nog te geraken?
Gr,
Bladzijde 1 / 1
Dag Lemmy,
Als je ons via deze link nog even je klantennummer doorgeeft waarvan je facturen wenst kunnen wij dit via een dossier wel aanvragen, We kunnen (evenals de klanten) maar een jaar terug in de tijd. Dus hiervoor dienen we een aanvraag in naar de backoffice zodat de gegevens opgestuurd kunnen worden.
Mvg.Wilfried
Als je ons via deze link nog even je klantennummer doorgeeft waarvan je facturen wenst kunnen wij dit via een dossier wel aanvragen, We kunnen (evenals de klanten) maar een jaar terug in de tijd. Dus hiervoor dienen we een aanvraag in naar de backoffice zodat de gegevens opgestuurd kunnen worden.
Mvg.Wilfried
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.