Op 17 september heb ik een samsung A6 plus gold besteld. Deze zou 19 september geleverd worden.
18 september krijg ik een sms dat wegerns groot succes de levering later zal zijn.
19 september krijg ik een mail met een link om een leverdatum vast te leggen. Bij het doorlopen van de stappen krijg ik de meldiing *betaal nu* terwijl ik deze al betaald heb.
Na enkele dagen gebeld te hebben met de klantendienst werd er op zaterdag een dossier opgemaakt (35670033) met de belofte dat ze mij maandag gingen terugbellen.
We zijn nu woensdag, heb alweer 2 dagen naar de klantendienst gebeld en krijg telkens de belofte dat persoon die met dossier bezig is mij zelfde dag gaat terugbellen.
Als ik vrijdag geen gsm heb gekregen ga ik het herroepingsrecht gebruiken.
Kan dit telefonisch of via mail?
Antwoord
Herroepingsrecht gebruiken
Beste antwoord door WilfriedJ
Dag Danny,
Ik heb de afspraak voor levering Samsung Galaxy A6+ Gold kunnen wijzigen naar 01/10/2018
Het toestel wordt geleverd op Dorperveldstraat.......
het dossier 35670033 staat nog open voor behandeling
Kan je ons nog even een kopie van het betaalbewijs doorgeven om toe te voegen aan het dossier via de chat of email op
https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact/particulieren/support/contacteer-onze-klantendienst.html
P.S.; Je kan ook voor je privacy het gesprek verder zetten via deze link.
mvg. Wilfried
Ik heb de afspraak voor levering Samsung Galaxy A6+ Gold kunnen wijzigen naar 01/10/2018
Het toestel wordt geleverd op Dorperveldstraat.......
het dossier 35670033 staat nog open voor behandeling
Kan je ons nog even een kopie van het betaalbewijs doorgeven om toe te voegen aan het dossier via de chat of email op
https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact/particulieren/support/contacteer-onze-klantendienst.html
P.S.; Je kan ook voor je privacy het gesprek verder zetten via deze link.
mvg. Wilfried
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
