Op 17 september heb ik een samsung A6 plus gold besteld. Deze zou 19 september geleverd worden.
18 september krijg ik een sms dat wegerns groot succes de levering later zal zijn.
19 september krijg ik een mail met een link om een leverdatum vast te leggen. Bij het doorlopen van de stappen krijg ik de meldiing *betaal nu* terwijl ik deze al betaald heb.
Na enkele dagen gebeld te hebben met de klantendienst werd er op zaterdag een dossier opgemaakt (35670033) met de belofte dat ze mij maandag gingen terugbellen.
We zijn nu woensdag, heb alweer 2 dagen naar de klantendienst gebeld en krijg telkens de belofte dat persoon die met dossier bezig is mij zelfde dag gaat terugbellen.
Als ik vrijdag geen gsm heb gekregen ga ik het herroepingsrecht gebruiken.
Kan dit telefonisch of via mail?
Bladzijde 1 / 1
via dit formulier kun je dit https://www.proximus.be/dam/jcr:69510fc0-6edb-4886-b191-62a8e6b4a349/cdn/sites/iportal/documents/pdfs/res/renunciation_right_NL~2017-05-31-18-50-08~cache.pdf
Naar welk mailadres kan ik dat sturen?
ik veronderstel naar hoofdzetel proximus
Koning Albert II-laan 27 - B-1030 Brussel
maar best dat hier iemand van proximus zelf dit bevestigt of de beste weg om op te sturen aangeeft.
Koning Albert II-laan 27 - B-1030 Brussel
maar best dat hier iemand van proximus zelf dit bevestigt of de beste weg om op te sturen aangeeft.
Dag Danny,
Ik heb de afspraak voor levering Samsung Galaxy A6+ Gold kunnen wijzigen naar 01/10/2018
Het toestel wordt geleverd op Dorperveldstraat.......
het dossier 35670033 staat nog open voor behandeling
Kan je ons nog even een kopie van het betaalbewijs doorgeven om toe te voegen aan het dossier via de chat of email op
https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact/particulieren/support/contacteer-onze-klantendienst.html
P.S.; Je kan ook voor je privacy het gesprek verder zetten via deze link.
mvg. Wilfried
Ik heb de afspraak voor levering Samsung Galaxy A6+ Gold kunnen wijzigen naar 01/10/2018
Het toestel wordt geleverd op Dorperveldstraat.......
het dossier 35670033 staat nog open voor behandeling
Kan je ons nog even een kopie van het betaalbewijs doorgeven om toe te voegen aan het dossier via de chat of email op
https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact/particulieren/support/contacteer-onze-klantendienst.html
P.S.; Je kan ook voor je privacy het gesprek verder zetten via deze link.
mvg. Wilfried
Na belofte dat gsm vandaag geleverd zou worden, ben ik helaas weer een teleurstelling rijker.
Geen gsm geleverd! Ben het allemaal beu aan het worden.
Als je belt naar de klantendienst zeggen ze dat er iemand mee bezig is en dat die persoon mij gaat bellen. Ben al week aan het wachten op een telefoontje om dit opgelost te krijgen.
Heb besloten om nog te wachten tot vrijdag. Heb ik dan de gsm niet in mijn bezit, zeg ik alles bij proximus op en ga ik naar de concurrentie!!!
Geen gsm geleverd! Ben het allemaal beu aan het worden.
Als je belt naar de klantendienst zeggen ze dat er iemand mee bezig is en dat die persoon mij gaat bellen. Ben al week aan het wachten op een telefoontje om dit opgelost te krijgen.
Heb besloten om nog te wachten tot vrijdag. Heb ik dan de gsm niet in mijn bezit, zeg ik alles bij proximus op en ga ik naar de concurrentie!!!
Dag Danny,
Ik begrijp niet wat er de juist is fout gegaan.
De aanvraag is op 24/09 reeds verworpen met vermelding 'betaling niet ontvangen'.
Het toestel is wordt nog steeds aangeboden op de website
https://www.proximus.be/nl/id_cr_samsung-galaxy-a6-plus-gold/particulieren/producten/toestellen/winkel/cr-samsung-galaxy-a6-plus-gold.html
Mvg, Wilfried
Ik begrijp niet wat er de juist is fout gegaan.
De aanvraag is op 24/09 reeds verworpen met vermelding 'betaling niet ontvangen'.
Het toestel is wordt nog steeds aangeboden op de website
https://www.proximus.be/nl/id_cr_samsung-galaxy-a6-plus-gold/particulieren/producten/toestellen/winkel/cr-samsung-galaxy-a6-plus-gold.html
Mvg, Wilfried
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.