Beste,
Ik heb gisteren een keer 59 minuten, een keer 45 minuten en een keer 20 minuten in wacht gestaan bij jullie klantendienst met de boodschap dat ik binnen enkele ogenblikken geholpen zou worden (zonder resultaat).
Ondertussen hang ik terug 30 minuten aan de lijn.
Uw site geeft de mogelijk niet om te chatten, te mailen,.. Dit is veruit de slechtste klantenservice die ik ooit ben tegen gekomen.. Het is gewoon hallucinant!
Kan iemand van jullie medewerkers misschien even de tijd nemen om mij te contacteren om een fout die jullie gemaakt hebben recht te zetten?
Ik hoop niet op een vaag antwoord, een zoveelste doorverwijzing naar een of ander nummer van de klantendienst of een link die waarschijnlijk nergens op slaat .
Hier moet echt snel verbetering in komen!
Alvast bedankt voor uw snelle reactie.
Bladzijde 1 / 1
Dag Stefanie.1987,
Bezorg je ons meer info + klantgegevens (in privébericht) voor nazicht?
via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Groetjes,
HeidiE
Bezorg je ons meer info + klantgegevens (in privébericht) voor nazicht?
via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Groetjes,
HeidiE
Bezorg je ons meer info + klantgegevens (in privébericht) voor nazicht?
via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Groetjes,
HeidiE
waarom telke male een privébericht moeten sturen? zorg dat tenminste uw online klantendienst werkt alsmede al u apps die er mee te maken hebben. en niet telke male de boodschap krijgen oeps er ging iets fout of er is een technisch probleem opgetreden.
herkenbaar , zie mijn mail 'klacht indienen'
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.