Hallo,
Ik heb per ongeluk 3 x een foutieve pincode ingegeven. Nu moet ik de pukcode ingeven, maar deze heb ik niet meer. Volgens de stappen op proximus en ook wanneer ik bel, moet ik moet het klantennummer ingeven, maar dat blijkt steeds foutief te zijn. Weet iemand een andere manier om de pukcode op te vragen zonder klantennummer?
Groeten
Antwoord
Pukcode
Beste antwoord door Martin
TUI:
> https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_sim_puk_code/particulieren/support/mobiele-telefonie/gsm-en-sim-kaart/sim-kaart-pin-code-en-puk-code/uw-pukcode-terugvinden-om-uw-simkaart-te-deblokkeren.html
> https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_sim_puk_code/particulieren/support/mobiele-telefonie/gsm-en-sim-kaart/sim-kaart-pin-code-en-puk-code/uw-pukcode-terugvinden-om-uw-simkaart-te-deblokkeren.html
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.

