Hallo,
Ik heb per ongeluk 3 x een foutieve pincode ingegeven. Nu moet ik de pukcode ingeven, maar deze heb ik niet meer. Volgens de stappen op proximus en ook wanneer ik bel, moet ik moet het klantennummer ingeven, maar dat blijkt steeds foutief te zijn. Weet iemand een andere manier om de pukcode op te vragen zonder klantennummer?
Groeten
Bladzijde 1 / 1
Bezorg je ons via privébericht even het nummer waar dit over gaat?
Log je in myproximus dan ga je naar mijn producten .
Dan ga je naar uw abonnement die je hebt met je gsm nr klik
link boven vind je u pukcode en simkaart nr terug )
Dan ga je naar uw abonnement die je hebt met je gsm nr klik
link boven vind je u pukcode en simkaart nr terug )
TUI:
> https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_sim_puk_code/particulieren/support/mobiele-telefonie/gsm-en-sim-kaart/sim-kaart-pin-code-en-puk-code/uw-pukcode-terugvinden-om-uw-simkaart-te-deblokkeren.html
> https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_sim_puk_code/particulieren/support/mobiele-telefonie/gsm-en-sim-kaart/sim-kaart-pin-code-en-puk-code/uw-pukcode-terugvinden-om-uw-simkaart-te-deblokkeren.html
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.