Skip to main content
Antwoord

Pukcode

  • October 3, 2018
  • 3 reacties
  • 6775 Bekeken

Hallo,

Ik heb per ongeluk 3 x een foutieve pincode ingegeven. Nu moet ik de pukcode ingeven, maar deze heb ik niet meer. Volgens de stappen op proximus en ook wanneer ik bel, moet ik moet het klantennummer ingeven, maar dat blijkt steeds foutief te zijn. Weet iemand een andere manier om de pukcode op te vragen zonder klantennummer?

Groeten

Beste antwoord door Martin

TUI:
> https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_sim_puk_code/particulieren/support/mobiele-telefonie/gsm-en-sim-kaart/sim-kaart-pin-code-en-puk-code/uw-pukcode-terugvinden-om-uw-simkaart-te-deblokkeren.html
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

LinosD
Forum|alt.badge.img+5
  • Proximus Ambassador
  • October 3, 2018
Bezorg je ons via privébericht even het nummer waar dit over gaat?

  • Apprentice
  • October 3, 2018
Log je in myproximus dan ga je naar mijn producten .
Dan ga je naar uw abonnement die je hebt met je gsm nr klik

link boven vind je u pukcode en simkaart nr terug )

Martin
  • Antwoord
  • October 3, 2018
TUI:
> https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_sim_puk_code/particulieren/support/mobiele-telefonie/gsm-en-sim-kaart/sim-kaart-pin-code-en-puk-code/uw-pukcode-terugvinden-om-uw-simkaart-te-deblokkeren.html