Ben al 3 maanden geen klant meer bij Proximus en krijg nu een Herinnering,zonder vooraf ooit een brief te hebben ontvangen van497,35€ gebruik normaal maar zoveel in een half jaar (pack) Op de klantenrekening(wat ik dus niet meer ben) staat gewoon het volgende Aanrekening 497,35€. En daar moet ik het mee stellen.Even bellen dan maar...Beste klant,al onze medewerkers zijn .....de zelfde zever als altijd dus en na 45 minuten haak ik dan ook in!EN DAT VOOR EEN TELECOMBEDRIJF! Gefrusteerd koud ipv warm eten deze avond,dank u wel BELGACOM,excuseer Proximus (En dat voor een bedrijf waar dat door alle belgen is/was gesponsord.)
Bladzijde 1 / 1
Kun je ons (in privébericht) het klantnummer doorgeven voor nazicht?
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Grt, HeidiE
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Grt, HeidiE
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.