Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord in 2018 was
Recent actief
Beste, Vorige maand kreeg ik volgende sms van jullie: "Beste Proximus-klant, met de app MyProximus weet je op elk ogenblik hoeveel krediet je nog hebt op je Pay&Go-kaart. Meer zelfs: als je je kaart herlaadt via deze app, ontvang je dubbel zoveel data! Installeer dus onze app door op deze link te klikken https://www.proximus.be/mypxsapp ! Het is toch gratis ;-)" Nu heb ik al 2 keer herladen via de APP en nog steeds krijg ik geen dubbel datavolume. Wat loopt er mis? Met vriendelijke groeten, W.
Ik heb de Huawei P20 lite besteld via de site. Hier staat een promo op. Zoals €50 cash back en gratis Huawei band. In de doos zit echter enkel het toestel en geen enkel document om de €50 te recupereren. Hoe wordt dit opgelost?
Hi, I have a Skynet email account and read and manage mails with Outlook 365 (Office 365 Home). As I use POP3, mails are downloaded to Outlook on my laptop (Microsoft Surface) and are therefore removed from server. I also manage my calendar and contacts on Outlook 365. A lot of email history is stored in local .PST files. I want to synchronize my calendar and contacts with other devices such as my mobile phone (Android). The ones I create with Proximus Webmail are not synchronized with Outlook. I tried other apps such as Dejaoffice to connect my phone directly with Outlook on my laptop but these apps are not flawless. I'd like to achieve the following: Incoming mail to vincent.maenhaut@skynet.be > email provider skynet.be > sent to/read by Exchange in the Cloud > read by Outlook 365 on laptop, or in the Cloud or Outlook App as a mail to vincent.maenhaut@skynet.be and Mail created with Outlook 365 of laptop, or in the Cloud or Outlook App > sent through Exchange in th
Beste forumlezers, Vorige jaar plaatste ik een verlanglijstje voor Proximus TV 2018. Ik was eens benieuwd wat daar allemaal van gerealiseerd is. (https://nl.forum.proximus.be/televisiezenders-series-films-34/mijn-verlanglijstje-voor-proximus-tv-in-2018-42309) 1. snelle, evenwaardige invulling voor de Nederlandstalige Entertainment Channel bundel naar evenveel zenders als de Franstalige bundel, ofwel een drastische prijsdaling van deze bundel tot er vervanging is. Helaas is dit nog verergerd: AMC en Travel Channel verdwijnen. Discovery Channel en National Geographic Channel HD verhuisden naar het basisaanbod. Uit het basisaanbod is Food Network verdwenen. 2. twee-kanaal geluidspoor op onder andere arte en TF1 en alle andere zenders die dit aanbieden. Het feit dat die op France 2 en 3 zijn toegevoegd met de HD versies van de zenders, heeft er voor gezorgd dat we al vakereen film konden meepikken. 🔹 Dit is gerealiseerd. Zowel arte als TF1 kan je nu in version multilingue ontvan
Als ik bij my proximus bizz club punten inruil voor een film op aanvraag gaan ze van mijn saldo af en komen ze bij mijn bestellingen te staan. Op de tv komen er echter geen credits te voorschijn wanneer ik een film wil huren. Punten zijn krijgen de status uitgevoerd bij my proximus, is ook al meer dan 24uur geleden en nog niets op tv te zien van credits? Ook wel jammer dat ik dit probleem al aangekaart heb int verleden en dat nog steeds niet opgelost is.
Ik heb en huawei p20 mate ligt met abonnement. Toen ik de bestelling online deed waren er twee promoties bij. En smartgaer3 en 50euro cashback. Nu is mijn vraag hoe krijg ik deze aanbiedingen? Want bij de levering was niks bij en vind ook nergens uitleg over wat ik moet doen om deze twee promos nog te krijgen.
Hoe kan ik de 10% korting verkrijgen op de diensten van Proximus?
beste Mijn account INSTA werd gehackt en werkt slecht bovendien werd door iemand een ander aangemaakt waarvan ik het wachtwoord niet ken jan.roelants2018 min echt account is janroelants2488
Begin dit jaar vraag ik aan Proximus of er een aansluiting is op het tweede verblijf in de Ardennen via een Proximus Store. Eerst was aldaar geen aansluiting maaar na kontakt te hebben genomen met de technische dienst was er toch een aansluiting mogelijk en gezien wij de verbouwingswerken opstarten had ik graag geweten waar deze aansluiting zich in de straat bevond. Blijkbaar was dit niet mogelijk en hebben ze de diensten geaktiveerd waarna ik reeds facturen mocht ontvangen. Plots stond een medewerker van Proximus zonder verwittigen en afspraak aan het tweede verblijf om de installatie te plaatsen. Gezien de verbouwingsverken volop bezig waren en ik de vraag stelde waar de aansluiting zich bevond met de straat zou hij de techniche dienst langs sturen. Een tijdje later kreeg ik bericht dat ze zouden langskomen om de aansluiting in de straat op te zoeken en te herstellenen is dan ook gebeurd. Nu zijn de verbouwingswerken voltooid en vraag ik sinds 6 december de installatie te plaatsen en
Wat is de diepere betekenis van de willekeurige beperkingen die we op de Proximus app en TV overal tegenkomen? 1) Veel opnames kunnen niet bekeken worden Sommige zenders(NPO) onmogelijk, andere zenders alleen maar deels Tussen Chrome of IE of Edge switchen helpt natuurlijk niet. 2) Streamen naar Chromecast vanuit App alleen maar mogelijk via screen-mirroring. Dat is niet Chromecast compatibel. Wij zitten momenteel al 10 dagen zonder decoder (...) en moeten daarom alles via de Web App of tablet App bekijken. Op zich zou dat niet eens zo problematisch zijn, maar gezien de beperkingen is het uitermate vervelend. We hebben wel ontdekt dat replay via de website eigenlijk beter werkt als via decoder. Misschien, nu ik dit verklapt heb, wordt deze mogelijkheid wel ingeperkt... ?
Ik heb de laatste tijd nogal problemen om youtube te raadplegen op mijn tv ,duurt lang voor de pagina geladen is,kan geen keuze maken wat ik wil doen ( bv muziek, film,enz....),met de zoek functie kan ik wel namen ingeven maar als ik klik op zoeken doet die niets. Is er iets mis met de configuratie,iets verkeerd geinstalleert,werkt het misschien gewoon niet meer. Philips smart tv met de laatste versie van software. Ik ben met dit soort zaken niet zo vertrouwd en hoop dat iemand op dit forum mij kan helpen.
Is het nog altijd mogelijk om Proximus tv te bekijken via de app en dan te streamen naar de tv via Google chromecast? In de winkels weten ze hier niks over.. en iets recent kan ik online niet terugvinden. Alvast bedankt!
Hoe mobiel internet tijdelijk gebruiken in het buitenland ? Automatisch geactiveerd als je op het net gaat in het buitenland of zelf activeren via klantendienst ? Prijzen per MB of vast tarief voor meerdere Mbs ? Werkt Hello App in buitenland ?
Wij hebben een pack met gsm, tv en internet. Daarin zit een smart 15 in voor gsm verbruin. Iedere maand krijg ik de melding dat ik de belminuten overschrijdt. Nu zelfs met 185 min van de 120 belminuten. Ik weet niet hoe ik dit kan oplossen en normaal een ander pack dan smart 15 maar kan niet vinden welke andere er bestaan. Wat kan ik hier aan doen?
Heb iPhone 8 gehaald en nu ken de WiFi paswoord van hp deskjet 3720 niet meer ! Kan printer daarmee niet meer gebruiken want heb geen laptop of tab ! iPhone is mijn eindige bron van internetten en als ik iets printen moet gebeurde dat via de WiFi daarmee in zomer ook deze printer gekocht zodat terug printen kon maar hoe vind ik nu de paswoord terug gezien nergens paswoord vergeten kan klikken
Heb op 13 /12 een tablet besteld Om deze te schenken met kerstmis , nu 26/12 zijn ze nog steeds de bestelling aan het bereiden is dit normaal ?
beste, ik probeer sinds eind november een probleem op te lossen via de klantendienst via email. Ik heb 2 maal een reactie gehad maar sinds begin december al helemaal niets meer. via telefoon geraak ik ook niet tot bij jullie (wachttijden zijn veel te lang +20min). het kan toch niet dat de klantendienst een klant negeert?
Ik heb 25/12 een huawei mate 20 lite besteld online, met abbonnement. Het zou thuis 27/12 aankomen. Bij het bellen naar de klantendienst zou mijn bestelling opeens op 2/01 aankomen. Ik ben de eerste week van januari niet thuis en dit past mij absoluut niet!! Is het mogelijk mijn bestelling op te halen in een Proximusshop in de plaats van levering bij mij thuis? AUB iemand help mij
ik heb een wifi extender merk:NETGEAR type:EX6200 sinds enkele jaren gebruik ik die om het proximusfon netwerk te versterken nu dat met FON gedaan is moet ik WEERAL de configuratie aanpassen, Ik heb dat al eens moeten doen als belgacom proximus werd en nu WEERAL. Vorige keer is dat gelukt, nu niet (meer). Ik loop denk ik vast op de PASSPHRASE van de WPA2-PSK. Wat is de passphrase van 'proximus smart wifi'.
ik krijg foutmelding mobiele datanetwerk activeren niet mogelijk PDP-identiteit niet geaccepteerd
Al meer dan 2 maand met een openstaand order staan , terwijl alles al geleverd en geïnstaleerd werd. Nu ik een nieuw order wilde plaatsen vorige week , kon en kan dit nog steeds niet doordat het eerste nog niet verwerkt is. Ondertussen al naar de winkel geweest en de hulplijnen gecontacteerd en men kan hier zelf niks aan doen enkel de ITers kunnen dit probleem verhelpen ,maar blijkbaar liggen die al 2maanden te slapen. Heeft er iemand een idee waar ik wel nog terecht kan om dit probleem zo vlug mogelijk opgelost te krijgen?
Beste Ik heb smartfoon LG K4 2017 wat moet in invullen en waar om wifi in te stellen? groetjes joan
hallo, mijn upload is voor de momenten sneller als mijn download dit is toch niet normaal we hebben nu 1 maand proximus en al vàn dag 1 traag internet terwijl we het hoogste pakket hebben er is ook al een technieker gekomen en het eenigste wat die gedaan heeft is een andere modem geplaats zonder suc6 en een hoop speedtesten en de modem eens op een andere plats gezet maar ook zonder suc6 hij wist hier zelf geen raad mee maar wij zitte wel ma.met een download van 15 a 25 max terwijl we voor 100 betalen zelf mijn upload is sneller 30 en meer terwijl deze normaal 15 mbps zou zijn
Wij zien enkel gekleurde blokjes en geen geluid. Heeft nog iemand dit gehad? Oplossing?
De prijzen van Scarlet zijn bijna de helft van deze van Prox. Heeft iemand hier een zinnige uitleg voor?
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.