Ik heb 25/12 een huawei mate 20 lite besteld online, met abbonnement. Het zou thuis 27/12 aankomen. Bij het bellen naar de klantendienst zou mijn bestelling opeens op 2/01 aankomen. Ik ben de eerste week van januari niet thuis en dit past mij absoluut niet!! Is het mogelijk mijn bestelling op te halen in een Proximusshop in de plaats van levering bij mij thuis? AUB iemand help mij
Bladzijde 1 / 1
denk niet dat het zal lukken heb verkeerde gsm ontvangen en klantendienst stuurt mij naar officiële dienst in Hasselt om te ruilen voor de bestelde gsm maar winkelmanager zegt niks mee te maken met online dienst moeten procedure volgen.
daarna klanten dienst probeert te regelen dat ik mijn gsm in Genk officiële dienst mag uithalen en zouden mij direct bevestigen dat was zaterdag om 11h tot heden nog op telefoontje aan wachten .
ik hoop voor U dat het lukt
daarna klanten dienst probeert te regelen dat ik mijn gsm in Genk officiële dienst mag uithalen en zouden mij direct bevestigen dat was zaterdag om 11h tot heden nog op telefoontje aan wachten .
ik hoop voor U dat het lukt
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.