Wij zien enkel gekleurde blokjes en geen geluid. Heeft nog iemand dit gehad? Oplossing?
Bladzijde 1 / 1
Hey,
Ik zie toch alleszins al geen storing op de lijn tot aan je modem toe.
Werk je draadloos van modem naar TV toe?
Kan je alleszins al eens proberen om je decoder te resetten zoals hier beschreven: https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_dcd_reset/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/uw-decoder-resetten.html
Trouwens, de blokjes die ik zie op jouw foto, zou ook wel een storing 'na de decoder' kunnen zijn. Als het voorgaande niet heeft geholpen kan je eens de decoder met een andere HDMI poort op je TV (als die er is) aansluiten? Mogelijks maakt die kabel geen goed contact of is er ergens iets aan defect.
Groetjes,
Wenzel
Ik zie toch alleszins al geen storing op de lijn tot aan je modem toe.
Werk je draadloos van modem naar TV toe?
Kan je alleszins al eens proberen om je decoder te resetten zoals hier beschreven: https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_dcd_reset/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/uw-decoder-resetten.html
Trouwens, de blokjes die ik zie op jouw foto, zou ook wel een storing 'na de decoder' kunnen zijn. Als het voorgaande niet heeft geholpen kan je eens de decoder met een andere HDMI poort op je TV (als die er is) aansluiten? Mogelijks maakt die kabel geen goed contact of is er ergens iets aan defect.
Groetjes,
Wenzel
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.