Al meer dan 2 maand met een openstaand order staan , terwijl alles al geleverd en geïnstaleerd werd. Nu ik een nieuw order wilde plaatsen vorige week , kon en kan dit nog steeds niet doordat het eerste nog niet verwerkt is. Ondertussen al naar de winkel geweest en de hulplijnen gecontacteerd en men kan hier zelf niks aan doen enkel de ITers kunnen dit probleem verhelpen ,maar blijkbaar liggen die al 2maanden te slapen. Heeft er iemand een idee waar ik wel nog terecht kan om dit probleem zo vlug mogelijk opgelost te krijgen?
Bladzijde 1 / 1
Geen idee, ik probeer zelf sinds 17/11 (terug) klant te worden met hun promo LG TV. Blijkbaar ook niet simpel. 5 orders werden aangemaakt door hen en zelfde aantal werd geanulleerd door hen. laatste order is sinds 29/11 en nog steeds geen nieuws... ik zou zeggen veel sterkte. Omdat ik oprecht en (desnoods) niet anoniem wil blijven voor betrokkenen, hierbij mijn klantennummer 611111507.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.