Mobiel internet tijdelijk voor het buitenland

  • 13 June 2014
  • 8 reacties
  • 481 Bekeken


Hoe mobiel internet tijdelijk gebruiken in het buitenland ?


Automatisch geactiveerd als je op het net gaat in het buitenland of zelf activeren via klantendienst ?


Prijzen per MB of vast tarief voor meerdere Mbs ?


Werkt Hello App in buitenland ?

8 reacties

Ik zit voor paar dage in Nederland , hoe zit het met mijn 4G verbruik dan ?
Ik wil geen extra abonnement nemen voor paar dagen , zou graag willen weten hoeveel het mij gaat kosten om daar 4G te gebruiken.
Alvast bedankt
Reputatie 7
Badge +6
Hallo Van Houdt,
Het hangt wat af hoeveel je van plan bent om te surfen. De standaardtarieven om te surfen in NL op 3G/4G zijn 6 cent per MB. Kies je voor Daily Travel Passport, kun je per dag tot 80 MB surfen voor 2 euro, en daarnaast 20 minuten bellen en 20 sms'jes versturen.
Meer info vind je op deze pagina.


Reputatie 2
Badge
Ik ga voor 1 maand naar Tenerife op een locatie waar geen WiFi beschikbaar is. Wat heb ik nodig om toch op het internet te kunnen met mijn smartphone?
Ter info: via deze link vind je ook wat informatie zoals o.a. Surf goedkoper in het buitenland met Travel Surf
https://www.proximus.be/nl/id_cl_ratesabroad/bedrijven-en-overheden/oplossingen/mobiel/internationaal-en-roaming/roamingopties.html
Reputatie 2
Badge
Bedankt voor de snelle reactie. De link die je opgeeft is voor landen buiten de EU, Tenerife behoort echter tot de EU.
Reputatie 7
Badge +6
Ik ga voor 1 maand naar Tenerife op een locatie waar geen WiFi beschikbaar is. Wat heb ik nodig om toch op het internet te kunnen met mijn smartphone?
Je vindt alle info daarover terug op deze pagina.
Mvg,
Reputatie 2
Badge
Heel erg bedankt. En bestaat er ook een oplossing om wifi te ontvangen met mijn tablet?
vroeger kon je dit in het buitenland gratis via proximus fon maar nu niet meer
> https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_hot_connect/particulieren/support/internet/internet-onderweg/surfen-op-een-hotspot/hoe-surfen-op-een-hotspot.html

Maar mss kun je in het buitenland hotspots ontvangen al dan niet gratis

Reageer