Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord in 2018 was
Recent actief
Beste de app van my Proximus werkt niet op mijn smartphone. Hij heeft de melding dat er geen gebruik beschikbaar is en dat ik het later opnieuw moet proberen. Helaas is dit al enkele dagen dezelfde meldin. Ik heb de app al eens opnieuw geïnstalleerd maar dat helpt niet. Kunnen jullie hier iets aan doen? Bedankt
Sedert de storing werkt dit niet meer goed.
Beste Begin december hebben wij gevraagd om ons abonnement vanaf 28 december 2017 over te zetten op ons nieuw adres. Ze zeiden ons toen dat dit absoluut geen probleem, zeker niet aangezien we het zelf gingen installeren. Op 28 december stelden wij helaas vast dat er niets werkte. Na enkele telefoontjes kregen we dan te horen dat jullie de dag nadien een technieker zouden sturen. We moesten wel zorgen dat we thuis waren. Speciaal hiervoor bleef er de ganse dag iemand thuis, maar om 17u was er nog steeds niemand langsgekomen. Dan hebben we weer maar eens naar jullie gebeld. Tijdens het bellen, kregen we op onze andere GSM telefoon van de technieker dat hij er niet geraakt was en de dag nadien iemand anders zou langskomen. Hier ontdekten we ook dat het oude adres nog in het systeem stond als installatieadres. We hadden dit nochtans meerdere keren duidelijk gezegd! De technieker maakte hier geen probleem van en ging het doorgeven. Aangezien we nog aan het bellen waren met jullie
Kan iemand mij zeggen waarom mijn verbruik niet wordt weergegeven? Zowel op de website als in de MyProximus app. Ook kan ik de TV applicatie maar niet gestart krijgen.
Al verschillende keren ontving ik de melding van mijn voice mail enkele dagen nadat iemand een bericht had ingesproken. Dit heeft al voor problemen gezorgd. Ik heb hiervoor naar de helpdesk gebeld maar het enige advies was de voice mail te herinstellen. Dit werkt natuurlijk niet. Kan u dit technisch probleem oplossen? Bedankt.
Sinds gisterenavond 14/01/2018 heb ik plotseling geen Wifitoegang meer met mijn smartphone. Als ik deze ochtend op internet via pc wil zoeken hoe dit kan komen merk ik dat ik ook hier geen toegang meer heb tot intenet. Is dit een algemene storing regio Ath?
Vroeger kon ik de cloud zonder problemen herinstalleren na een crash,nu ben ik al verschillende malen de cloud terug te installeren op mijn pc en laptop, echter zonder resultaat, ik krijg altijd de melding Er heeft zich een fout voorgedaan bij de creatie van uw Cloud-account. Probeer het later nog eens. Ik heb al contact gehad met de technische dienst, gevraagd in een winkel en op aanraden van de storingsdienst een mailtje met de problemen die ik hierboven beschreef verzonden naar de diensten van de cloud, echter zonder enig resultaat of antwoord. Het is zeker al een half jaar geleden dat ik een mailtje verstuurd had.Mijn vraag is: Kan iemand mij dringend helpen om dit probleem op te lossen zodat ik de cloud terug kan plaatsen (ik vermoed dat er nog data in de cloud staat) Hartelijk dank.
Ik ben pas klant geworden bij Proximus omdat ik binnenkort ga verhuizen en een provider moest kiezen, Proximus leek mij de voordeligste. Ik ben klant sinds 19 december en heb tot nu toe niks anders meegemaakt als problemen. In het begin vond ik dit niet zo erg omdat ik nog niet verhuisd was en andere zaken had om te regelen, maar sinds gisteren heeft Proximus, in mijn ogen, het toppunt bereikt met hun klanten"dienst". Om te verduidelijken: Ik ben dus sinds 19 december klant geworden samen met de TV actie omdat dit voor mij zéér interessant was op dat moment, ik had toen naar Proximus gebeld om mij daar klant te laten maken. Dit ging allemaal zeer goed en zonder probleem, de medewerker aan de lijn heeft mij vlot geholpen en voldoende uitleg gegeven over allerlei zaken die erbij komen kijken (sinds dit de eerste keer is dat ik mij volledig zelfstandig aansluit bij een provider vond ik de informatie erg hulpzaam). Na een week begon ik het vreemd te vinden dat op MyProximus ik mi
Wij zijn met onze 5 gsm's ingestapt in een tuttimus: 5x mobilus full control. Nu is op alle 5 de toestellen de belduur naar het minimum gegaan. Wij zouden dit terug willen verlengen naar 30 sec. Helaas lukt dit niet. Met geen enkele code die ik maar kan vinden... :-( Iemand een oplossing hiervoor? Bedankt!
Voor InternetComfort worden volgende Internet snelheden opgegeven : downloadsnelheid : 70 Mbps , Uploadsnelheid 6 Mbps. In de praktijk geeft de Speedtest veel minder : download : 8 Mbps en Upload : 0,5 M Mbps. Hoe kan dit verbeterd worden ?
Sinds het begin dat we Proximus hebben (begin december) hebben we nooit van de TV app gebruik kunnen maken. In het begin dachten we dat dit normaal was en dit enige tijd nodig had. Ondertussen zijn we al een tal keren naar een Proximus center geweest. De eerste keer dachten ze dat er een verbinding niet was gemaakt waarna ze deze hebben gemaakt en ons verzekerd dat deze de dag erna in orde zou zijn. Dit was jammer genoeg niet het geval. Nadien zijn we nogmaals langs geweest waarbij ze alles eens bekeken hebben, niet direct iets vonden en ons nummer door gegeven hebben aan de technische dienst, deze zouden ons een uur nadien contacteren. Helaas niets van hen gehoord die dag, de dag nadien wel, maar toen waren we aan het werk. Afgelopen week dan nogmaals terug gegaan naar het Proximus Center waar ze de App dan hebben ontkoppeld en terug aan ons abonnement hebben gelinkt. De dag nadien zou dit opgelost moeten zijn. Helaas, nu reeds een drietal dagen verder, nog steeds niet in orde. D
Ik heb sinds enkele dagen ook een abonnement bij Proximus en ook mijn app werkt niet, reeds gekoppeld met abonnement maar ik krijg steeds het aanmelden scherm. Al eens opnieuw geïnstalleerd maar weer hetzelfde probleem. Wie kan er mij helpen?
Hallo allemaal. Klopt het dat vanaf 1 januari city music niet meer te beluisteren is in gent op 103.8 fm, ik hoor enkel ruis. Leuk als deze zender enkel in aalst te beluisteren is. Weet iemand iets meer? Of is city music enkel te beluisteren in dab+? Of een nieuwe frequentie in gent? Heb helaas geen rds op mijn hifi. Het jaar is goed begonnen in radioland. Timm1983
Geregeld blijft bij ons het beeld hangen. Hoe kan dit verholpen worden?
beste mensen,ik open een topic uit naam van mijn alleenstaande moeder van 78 want zij betaald wel hele dure facturen elke maand. daar ben ik per toeval achter gekomen. zij heeft een pack bij proximus wat dus betekend ; tv , internet , vaste telefonie en haar gsm ( die kost slechts 10€ per maand ) maar het hele packet kost haar maandelijks wel een 100€ wat toch wel duur is naar mijn bescheiden mening. ik ken de gangbare formules bij proximus niet want ik zit bij die andere dief ( telenet );-) haar contract omzetten naar minimus lukt niet want dat is enkel voor nieuwe klanten. kan iemand me informeren of er een goedkopere formule bestaat voor haar of hoe zij goedkoper af is elke maand? zij verbruikt amper 3GB internet maandelijks. overstappen naar een concurrent lukt niet in haar appartementsgebouw ( jammer genoeg ) en in een proximus winkel konden ( of wilden ) ze ons ook niet helpen. er moet toch een betaalbaarder alternatief bestaan voor mensen op leeftijd of dienen zij enkel maar om
Hallo; De match Mechelen - Club Brugge te zien op 11 1N HD live stream via Chrome en Firefox op Mac OS X 10.12 (de aanbevolen browsers door de Proximus medewerkers en website), onderbreekt voortdurend met stilstaand beeld. De match bekijken via een app op iPad of iPhone werkt wel zonder onderbreking. Andere streams bekijken via die browsers werken ok. Ook VrtNU streams werken perfect, dus vraag me niet om de modem te resetten. Kan je daar dringend iets aan doen aub?
Hallo, Ik beschik over internet comfort bij Proximus en dan kan ik meerdere mailboxen aanmaken. Momenteel heb ik 1 mailbox met 2 emailadressen in gebruik; een van mijn echtgenote en een van mijzelf. De mails komen beide in dezelfde mailbox terecht. Ik had graag voor ons beide een aparte mailbox gemaakt met ieder zijn eigen emailadres. Daarna zou ik ieder zijn mail willen forwarden naar live mail, Mijn vraag is de volgde; Als ik 2 aparte mailboxen maak, hebben die dan een apart paswoord en kan ik beide apart forwarden naar live mail? Mvg,
Sinds ik overgeschakeld ben naar Familus staat dit afzonderlijk vermeld voor 14.95€. Ik vind nergens waarom ik dit zou moet hebben en hoe ik het zou kunnen opzeggen. Waar vind ik meer informatie?
Sinds een hele tijd is onze up^laod en downloadsnelheid vertraagd zowel over kabel als via WIFI, en we maken gebruik van PLC adapters, en voor TV (2x) via een bridge. zie attach. Wat kan er hier aan gebeuren? Zit met twee studenten die regelmatig gebruik maken van blackboard en dan werk dienen te uploaden of downloaden en steeds komen zagen dat het traag is of owv dat het te traag gaat de de verbinding wordt verbroken. Ook mijn echtgenote die enkele dagen per week thuis werkt wordt door haar systeem eruit gesmeten omdat de tijd van download of upload verstreken is. thx Sven
Ik heb een vaag probleem met mn tv. Bepaalde zenders geven geen geluid (oa TLC, Animal Planet), en dit is nu al zo'n 4 maanden zo. Eerst had ik zoiets van het zal wel opgelost worden met een update ofzo. Maar dit gebeurd dus niet. Maar nu heb ik dus on demand een film gehuurd van €4,99 en rarara ook zonder geluid... Geprobeerd voor film opnieuw aan te zetten, tv decoder met de knop uit en aan gezet, modem opnieuw aangezet, maar niets helpt. Dus weet iemand wat te doen? (Buiten proximus mn geld terug vragen of een gratis film aangezien ik wel geluid bij de film wil)
Hi, Heb op donderdag de bundel "International sports" geactiveerd omdat ik naar NBA wil kijken. Staat ook aangegeven op My Proximus. Zou binnen 24h moeten actief zijn. Waar vind ik deze bundel nu terug ? Bij andere en sports staat enkel voetbal.
Hoeveel decoders zitten er in het abonnement van Tuttimus??? Gaat de tweede decoder automatisch mee werken als je van Familus naar Tuttimus de aanpassing doet. Gr John
Hallo! op dit moment ben ik 56 minuten aan het wachten om een medewerker te spreken via het 0800-nummer. Enig idee wat er aan de hand is? Groet
vandaag 12.01.2018 stel ik eveneens de bovenmelde verhogingen vast ! (ongeveer 5€ per maand) Het TOPPUNT is : op 11.01.2018 krijgt ik van proximus volgende telefonische melding : "Als trouwe klant (50 jaar of langer...) krijgt u een maandelijkse korting van 7€ !!!!.Moeten wij u dit schriftelijk bevestigen of via e-mail?" Amaai !!! Is dit een grap? Gegroet en graag eens een ernstig antwoord :
De app werkt niet meer op mijn Iphone. Kan niet meer mijn factuur bekijken. Kan niet meer mijn al-verbruikte 4G bekijken. los het aub op ...
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.