Skip to main content
Vraag

Lange wachttijd

  • January 13, 2018
  • 6 reacties
  • 498 Bekeken

Hallo!

op dit moment ben ik 56 minuten aan het wachten om een medewerker te spreken via het 0800-nummer. Enig idee wat er aan de hand is?

Groet
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

6 reacties

  • Auteur
  • Apprentice
  • January 13, 2018
Ondertussen bijna anderhalf uur aan het wachten. Eerder onaanvaardbaar.

  • January 13, 2018
Dag Tomdebleye, Kan u mij vertellen wat het probleem is? Dan kijk ik dit graag voor u na. Groeten Els

  • Auteur
  • Apprentice
  • January 13, 2018
Mijn abonnement voor internet (internet comfort) is op mijn laatste factuur verhoogd met 2,9O euro. Ik heb geen verbruikslimiet overschreden. Ik zie ook dat ik betaal voor 750 GB. Dat is te veel. Ik zou dit willen verlagen naar 200.

  • Auteur
  • Apprentice
  • January 13, 2018
Twee uur aan het wachten aan de telefoon. Ik geef het op en ben beschaamd in uw plaats.

ElsJ
Forum|alt.badge.img+3
  • Proximus Ambassador
  • January 13, 2018
Dag tomdebleye ik geef dit door naar onze mensen van de klantendienst. Groeten Els

  • Apprentice
  • January 13, 2018
Ben vandaag al 3 uur 20 minuten aan het wachten op 080022800. Goed bezig. 2017 was zo geen goed jaar en 2018 wordt ongetwijfeld zo nog slechter!