Geregeld blijft bij ons het beeld hangen. Hoe kan dit verholpen worden?
Bladzijde 1 / 1
Misschien best al je toestellen, zoals Bbox-modem / (PLC's / wifi-bridge "indien van toepassing") / decoder,
even resetten zoals beschreven in deze FAQ's hier:
https://www.proximus.be/support/nl/id_scatr_tv_trouble/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen.html
of samengevat:
wat je zou kunnen proberen is , (volgorde is wel van belang)
1)zet je decoder stroomloos
2) zet dan ook je bbox3 5sec zonder stroom
---(NB: Moest je draadloze toestellen staan hebben tussen bbox3 en decoder dan kan je deze
---eerst even zonder stroom zetten en terug opzetten,en wacht een 3 tal minuten om verder te gaan)
3) zet bbox3 terug op en wacht een 3 a 4 minuten tot de vdsl led continu blijft branden en zet da pas
4) je decoder weer onderstroom
om te zien of het hiermee opgelost is
NB: indien niet opgelost, eventueel ook nog een reset van decoder(s) doen:
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_dcd_reset/particulieren/welkom-bij-support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/uw-decoder-resetten.html.
Moest het dan nog altijd niet opgelost zijn, zou je kunnen beroep doen op een happy house technieker,
die bij u thuis langs komt om alle eens na te trekken en die kan je zelf aanvragen hier:
http://proximus.be/happyhouse.
even resetten zoals beschreven in deze FAQ's hier:
https://www.proximus.be/support/nl/id_scatr_tv_trouble/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen.html
of samengevat:
wat je zou kunnen proberen is , (volgorde is wel van belang)
1)zet je decoder stroomloos
2) zet dan ook je bbox3 5sec zonder stroom
---(NB: Moest je draadloze toestellen staan hebben tussen bbox3 en decoder dan kan je deze
---eerst even zonder stroom zetten en terug opzetten,en wacht een 3 tal minuten om verder te gaan)
3) zet bbox3 terug op en wacht een 3 a 4 minuten tot de vdsl led continu blijft branden en zet da pas
4) je decoder weer onderstroom
om te zien of het hiermee opgelost is
NB: indien niet opgelost, eventueel ook nog een reset van decoder(s) doen:
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_dcd_reset/particulieren/welkom-bij-support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/uw-decoder-resetten.html.
Moest het dan nog altijd niet opgelost zijn, zou je kunnen beroep doen op een happy house technieker,
die bij u thuis langs komt om alle eens na te trekken en die kan je zelf aanvragen hier:
http://proximus.be/happyhouse.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.