Skip to main content
Antwoord

Usage en TV applicatie werkt niet

  • January 15, 2018
  • 2 reacties
  • 75 Bekeken

Kan iemand mij zeggen waarom mijn verbruik niet wordt weergegeven? Zowel op de website als in de MyProximus app.
Ook kan ik de TV applicatie maar niet gestart krijgen.

Beste antwoord door ThomasP

Dag JelleL, ik heb dit even voor je nagekeken en dit komt doordat het order nog niet voltooid is. Ik heb hiervoor een ticket (32486260) opgemaakt om dit te laten rechtzetten zodat alles voltooid wordt. Hierdoor zal MyProximus dan ook worden gecorrigeerd.
De Proximus TV app heb ik alvast zelf rechtgezet. Deze kan je dus al gebruiken. Veel plezier ermee en mijn excuses voor de hinder.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

ThomasP
Forum|alt.badge.img+6
  • Legend
  • Antwoord
  • January 15, 2018
Dag JelleL, ik heb dit even voor je nagekeken en dit komt doordat het order nog niet voltooid is. Ik heb hiervoor een ticket (32486260) opgemaakt om dit te laten rechtzetten zodat alles voltooid wordt. Hierdoor zal MyProximus dan ook worden gecorrigeerd.
De Proximus TV app heb ik alvast zelf rechtgezet. Deze kan je dus al gebruiken. Veel plezier ermee en mijn excuses voor de hinder.

  • Auteur
  • Apprentice
  • January 15, 2018
Heel erg bedankt Thomas voor de snelle reactie! De TV app werkt inderdaad al.