Beste de app van my Proximus werkt niet op mijn smartphone.
Hij heeft de melding dat er geen gebruik beschikbaar is en dat ik het later opnieuw moet proberen.
Helaas is dit al enkele dagen dezelfde meldin.
Ik heb de app al eens opnieuw geïnstalleerd maar dat helpt niet. Kunnen jullie hier iets aan doen?
Bedankt
Bladzijde 1 / 1
Beste Ina,
Enige oplossing.
1. verwijder de app
2. herstart uw smartphone (belangrijk!!!)
3. download de app en installeer
4. WIFI UIT en 4G AAN (belangrijk!!!)
5. Open de app, verbinding 1ste maal via 4G, en doorworstel en paar schermen
6. zie WIFI terug aan
grtz
marc
Enige oplossing.
1. verwijder de app
2. herstart uw smartphone (belangrijk!!!)
3. download de app en installeer
4. WIFI UIT en 4G AAN (belangrijk!!!)
5. Open de app, verbinding 1ste maal via 4G, en doorworstel en paar schermen
6. zie WIFI terug aan
grtz
marc
Altijd het proberen waard, maar het kan ook een instelling zijn dat ze moeten doen bij Prox vooraleer het zal werken.
Is er dan een reden dat 4G moet aanstaan en het niet zou lukken met 3G, ik vraag dit omdat ik juist al net het omgekeerde gelezen heb ?
Is er dan een reden dat 4G moet aanstaan en het niet zou lukken met 3G, ik vraag dit omdat ik juist al net het omgekeerde gelezen heb ?
Gelukt! Bedankt Marc!
You're most Welcome Ina.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.