Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord in 2018 was
Recent actief
Goedemorgen. Bij deze al reeds enkele dan in bezit van men proximus simkaart. Het zou gaan om een overstap van mobilevikings naar proximus. Echter blijft mobile vikings actief en proximus niet , zou men hier naar kunnen kijken?
Beste sinds vorige week valt decoder uit en beeld blijft stilstaan .en kleuren veranderen.op alle zenders behalve Netflix. Al decorder heropgestart..is decoder bijna kapot of andere reden?
Ik had een vraagje hoe Ian ik het beste mijn rekeningnummer laten veranderen bij Proximus
Onlangs een galaxy A9 aangeschaft. Sindsdien geen onvangstbevestiging meer bij het versturen van sms via de originele berichten app van samsung android Oreo, et allerhande codes ook niet.
op mijn factuur wordt nog steeds "internet comfort" aangerekend (aan 42,95 € per maand !) terwijl dit niet meer bestaat volgens de site : daar staat alleen "start", voor 27,50 €/maand of "maxi" voor 49,99 €/maand. We hebben zeker geen onbeperkt internet, dus geen "maxi". Waarom betalen wij dan zo veel ? Ik zou deze (en een andere) vraag graag per mail stellen aan proximus, met vermelding klantnummer en laatste factuurnummer, maar dat is blijkbaar niet mogelijk.
Wij hebben een V6 decoder staan en een V5 compact de V5 geeft geen enkel probleem alleen de V6 wel het is te zeggen zetten onze tv aan een zien geen beeld de V6 opnieuw starten en dan hebben we beeld, na een tijdje zetten we de tv en dan weerop terug van hetzelfde iemand een idee, hdmi kabel werd ook al vervangen
Hallo, mijn vriendin heeft een probleem, als ik haar opbel, hoor ik de gewone toon, na een 8-tal keren gaat die over naar voice-mail, na enige tijd belt zij mij op met de melding dat ik gebeld heb, ze komt het te dan via 1919 welk nummer, zij zegt zelf dat ze een gesprek aan het voeren was, maar ik hoor geen bezettoon, wat is hier aan de hand. mijn vriendin is pas aangesloten bij Proximus, voorheen Telenet, dan heeft zij kontakt gezocht met Proximus, en er zou een technieker langskomen en zou moeten betalen !!! nog iemand voorgehad? mvg
Weet iemand wat er met de swipebox gebeurd is. Moest de app opnieuw installeren, maar de app is verdwenen in de apple store. Dus geld voor niets uitgegeven?
Als je iets wilt posten (reageren op een post) lukt dit niet maar krijg je volgende melding: "Jouw reactie is verstuurd. Hij wacht op beoordeling en wordt gepubliceerd na de goedkeuring van een moderator." Nieuwe post opstarten lukt wel!
Ik neem alle afleveringen van The Last Alaskans op en keek uit naar het nieuw seizoen. Zondag 25/12 zou de eerste aflevering op Discovery te zien zijn, om 21.55 u, maar in de plaats kreeg ik een oudere aflevering van The Alskan Bush people, ook al probeerde ik de aflevering via menu/televisie/gisteren te bekijken, ik kreeg opnieuw een aflevering van The Alskan Bush people te zien ( zie foto’s). Hoe kan dit? Ligt dit aan jullie? Ik wil dit nieuw seizoen voor geen geld missen! Help me ?
Ik weet dat het mogelijk is om een tweede PPPoE sessie op een router/firewall na een B-Box op te zetten, maar voor een of andere reden lukt de connectie, maar krijg ik geen IP adres. Ik las op een ander forum dat de WAN interface in de juiste VLAN (kan je terug vinden op de b-box) dient te zitten, dit probeerde ik ook maar zonder succes. Ik stelde het volgende in: Interfaces > WAN - IPv4 Configuration Type: PPPoE - IPv6 Configuration Type: DHCP6 Ik probeerde ook eens de optie 'Request a IPv6 prefix/information through the IPv4 connectivity link' uit, helaas ook zonder succes. Interfaces > PPP - de PPPoE credentials van Proximus op de WAN interface Zou iemand kunnen helpen of heeft iemand tips?
Beste, sinds maandag 12 november is er geen enkele opname meer gebeurd. Er is niets veranderd aan de opnames zelf. Ze staan nog steeds bij de geplande opnames maar ze gebeuren gewoon niet. De decoder zelf hebben we al gereset volgens de aanwijzingen op de site maar er is geen verschil. Mvg, Sebastiaan
Telkens als mijn gsm uitvalt of afligt en dan weer opstart kan ik geen berichten meer versturen voor een bepaalde tijd. Hoe komt dit en hoe kan dit opgelost worden?
Een tijdje geleden had ik een simkaart gekocht en geregistreerd onder mijn naam, maar alhoewel mijn gsm hem well herkend kan ik niet bellen noch sms versturen of telefoons/sms'en ontvangen. Is er nog een activatie die ik over het hoofd heb gezien?
Beste, in onze woonkamer hebben we 3 ethernetpoorten verspreid voor intetnetaansluiting. Gisteren wouden we onze tv en decodet naar een andere plaats verplaatsen en aansluiten op de ethernet poort waar de decoder vindt geen verbinding. Ook bij de 3de poort werkt het niet. Enkel op de poort waarbij de initiele installatie heeft plaatsgevonden. Hoe kan dit opgelost worden?
Na vervanging van b-box 2 door b-box 3 modem werkt de monitoring van onze zonnepaneleninstallatie via ethernetkabel tussen nieuwe modem en SMA omvormer niet meer. Er is weliswaar een actieve verbinding met het 'Speedwire'-netwerk van de omvormer zichtbaar op het PC scherm en het display van de omvormer, maar de gegevens van het apparaat worden niet opgeladen (apparaat niet zichtbaar op het PC-scherm). Ik weet niet of het aan de omvormer zelf of aan de ingevulde poort mapping gegevens ligt. Volgens SMA-instructies dienen in de modem UDP poorten 9523 en 3478 alleszins open te worden gezet. Zijn de poort mapping gegevens voor de rest juist ingevuld? (zie printscreen) Michel G
Beste, ik krijg plots de melding dat mijn decoder niet is verbonden. Normaal kijken wij draadloos, ik heb alle kabeltjes in en uit getrokken zonder resultaat. Vervolgens heb ik de decoder rechtstreeks met de kabel proberen aan te sluiten, nog steeds niks. Ook het resetten van de decoder helpt niet. Kan iemand mij helpen?
Hallo, Ik wil graag spullen voor mijn spel aankopen via mijn proximus rekening. Ik heb al alles gezocht maar het wil niet lukken er komt altijd op transactielimet bereikt. Kan iemand me helpen aub. Alvast bedankt
Weet niet of het hier mag maar moet ik een 2de decoder aanvragen of kan ik deze rechtstreeks gaan halen in proximus winkel?
Sinds enkele dagen heb ik geen ondertiteling meer voor de programma's van Travel Channel. Op andere zenders is er wel ondertiteling. Heb ik iets fout gedaan ? Weet iemand de oplossing ??
Vandaag paar nieuwe HD zenders willen verplaatsen. Doch kan zenders wel verplaatsen maar NIET vervangen. Vb. zender 666 verplaatsen naar 10, doch 666 zet zich vóór 10 of nà 10. Dit is toch niet de bedoeling...
Wat een knoeiboel daar bij proxius?! Eerst al maanden moeten ploeteren om eindelijk internet en tv te hebben in onze vakantiewoning. Afspraken worden niet nagekomen, dan staan ze aan de deur terwijl dat niet afgesproken is, het was altijd iets...Abonnement dat ik al had (internet start) omgezet in pack met tv erbij. Nu krijg ik al sinds Juli telkens opnieuw een aanrekening waar het oude EN het nieuwe abonnement, dus 2x internet op hetzelfde adres en tv, wordt aangerekend!! Tientallen keren gebeld en telkens werd er gezegd dat het aangepast werd. Tot nu toe dus nog steeds niet in orde!!!! Wat is dat voor klotezooi daar!!!!!! De enige reden waarom ik niet van provider verander is simpelweg omdat we in de regio waar de woning gelegen is enkel Proximus kunnen nemen anders was ik al lang weg. Tevredenheid over Proximus is bij mij dik onder nul....
Waarom worden niet alle competitiewedstrijden van La Liga uitgezonden, zoals die van Valencia CF, als het niet tegen de topclubs is wordt het niet live uitgezonden?
Hallo We hebben op 31/10/2018 Familus pack besteld op Proximus. We zij al klanten bij Proximus (internet en 1 tv decoder). We hebben tv en telefonie bij Telenet, en we wouden overstappen naar Proximus, daarvoor heb ik gekozen voor een Familus pack van Proximus. We hebben gevraagd op het bestelformulier om onze huidige telefoonnummer te behouden. De activering is al gebeurd maar we hebben geen tv decoder gekregen en er werd ons een ander telefoonnummer gegeven. We hebben eerst een email gekregen dat de installatie en activering zou doorgaan op 12/11/2018, maar door technische reden werd het opgeschoven naar 15/11/2018. Op 15/11/2018 kregen we een brief van Proximus in de bus, waarop stond dat er geen technieker nodig was voor de uitvoering van deze aanvraag en dat we al het materiaal hebben afgehaald in een Proximus Center. Dit was helemaal niet het geval. Dus we gebruiken nu nog altijd Telenet tv en telefonie. In het Proximus Center konden ze ons niet helpen want de aanvraag we
Op 20/11 ging ik met mijn zoon naar de proximus shop te Wijnegem om te kunnen genieten van de actie die jullie doen met de iPhone X in combinatie met een abonnement. Na 90 min. wachten kregen we uiteindelijk te horen dat het toestel niet voorradig was? Ze verwezen ons door naar de shop van Turnhout, Heist op den berg of Lier waar er overal nog 1 toestel binnen was....Het was toen 17.50...onmogelijk om er op 10 min te geraken. Vandaag stond ik om 9.50 als eerste aan de deur in de shop in Heist op den berg om daar te vernemen dat deze actie enkel online zou zijn? Dus ik kom aan in mijn auto en neem telefonisch contact op met uw diensten, waar ik verneem dat als ik de bestelling online deed ik wel via de click en reserveer vandaag mijn toestel kon afhalen indien beschikbaar had in de winkel...wat ik deed. Ik kon het toestel ophalen in Gent, Kouter 1....dus ik neem een halve dag vakantie op mijn werk en zet mijn reis van 100 km verder naar Gent om mijn toestel af te halen, waar ik intus
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.