Sinds enkele dagen heb ik geen ondertiteling meer voor de programma's van Travel Channel.
Op andere zenders is er wel ondertiteling.
Heb ik iets fout gedaan ? Weet iemand de oplossing ??
Bladzijde 1 / 1
ik heb geen ondertiteling meer voor alle zenders
Hallo john.
Op welke zenders heb je geen ondertitteling meer?
groeten Geert
Op welke zenders heb je geen ondertitteling meer?
groeten Geert
Dag Geert,
Ik heb op geen enkele zender ondertiteling, alleen bij opgenomen programma's
Ik heb op geen enkele zender ondertiteling, alleen bij opgenomen programma's
Heb je de decoder (bij de tv) al eens herstart?
Geert
Geert
Geert, ik heb de decoder al eens herstart, alsook de modem. Ik heb gisteren getelefoneerd naar de dienst storingen, met als antwoord dat ze ervan op de hoogte waren van die problemen, maar geen oplossing.
Dat kan ik niet begrijpen van al die ingenieurs. Ik denk wel dat we genoeg betalen voor zorgeloze tv!
Dat kan ik niet begrijpen van al die ingenieurs. Ik denk wel dat we genoeg betalen voor zorgeloze tv!
john V onze mensen doen hun uiterste best om dit zo spoedig mogelijk op te lossen. Groeten ELs
Dat kan ik niet begrijpen van al die ingenieurs. Ik denk wel dat we genoeg betalen voor zorgeloze tv!
Was inderdaad al bekend bij Proximus > Klik Hier
Dag ElsJ,
Deze morgen met proximus gebeld en probleem lijkt nu opgelost; Thanks!
Deze morgen met proximus gebeld en probleem lijkt nu opgelost; Thanks!
Dag ElsJ,
Ik heb te vroeg gejuicht. Terug hetzelfde probleem.
Ik heb te vroeg gejuicht. Terug hetzelfde probleem.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.