Hallo
We hebben op 31/10/2018 Familus pack besteld op Proximus. We zij al klanten bij Proximus (internet en 1 tv decoder). We hebben tv en telefonie bij Telenet, en we wouden overstappen naar Proximus, daarvoor heb ik gekozen voor een Familus pack van Proximus. We hebben gevraagd op het bestelformulier om onze huidige telefoonnummer te behouden. De activering is al gebeurd maar we hebben geen tv decoder gekregen en er werd ons een ander telefoonnummer gegeven. We hebben eerst een email gekregen dat de installatie en activering zou doorgaan op 12/11/2018, maar door technische reden werd het opgeschoven naar 15/11/2018. Op 15/11/2018 kregen we een brief van Proximus in de bus, waarop stond dat er geen technieker nodig was voor de uitvoering van deze aanvraag en dat we al het materiaal hebben afgehaald in een Proximus Center. Dit was helemaal niet het geval.
Dus we gebruiken nu nog altijd Telenet tv en telefonie.
In het Proximus Center konden ze ons niet helpen want de aanvraag werd via het internet ingediend.
Ze hebben een afspraak geregeld met een van jullie medewerkers en we hebben alles goed uitgelegd aan de Proximus medewerker aan de telefoon maar tot op heden is er helemaal niets veranderd, we wachten nog steeds op een tv decoder en op het juiste telefoonnummer.
Gelieve deze situatie zo vlug mogelijk recht te zetten.
Walter.
Bladzijde 1 / 1
Beste,
kan je ons via deze link nog even de klantengegevens doorgeven dan kijken we dit verder voor je na.
Mvg, Wilfried
kan je ons via deze link nog even de klantengegevens doorgeven dan kijken we dit verder voor je na.
Mvg, Wilfried
Beste, wat is uw vaste telefoon nr dat van Telenet moet overgezet worden naar Proximus? Groeten, Akhi
Beste AkiW
Ik heb u het telefoonnummer doorgestuurd via privebericht.
Walter
Ik heb u het telefoonnummer doorgestuurd via privebericht.
Walter
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.