Vraag

Swipebox

  • 26 November 2018
  • 6 reacties
  • 340 Bekeken

Weet iemand wat er met de swipebox gebeurd is. Moest de app opnieuw installeren, maar de app is verdwenen in de apple store. Dus geld voor niets uitgegeven?

6 reacties

Wilde een utube film afspelen maar de box reageerde op niets meer. Iemand een sugestie, want de help line van de box zei de software opnieuw te installeren. Dus ik heb de app verwijderd en wilde toe de app via de applestore opnieuw downloaden maar ik kreeg de melding dat ik vanaf mijn huidige lokatie(vlak bij Brussel) geen toegang had tot de app
op hun site
> https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_swipebox_app/particulieren/support/televisie/proximus-tv-installeren/swipebox/de-swipebox-app-downloaden-en-gebruiken.html
geven ze dit toch niet aan

nb: op deze pagina kun je ook chatten met iemand van proximus (chat venster springt na een tijd open als je op deze pagina staat)
Reputatie 7
Badge +4
volgens je tweede post heb je de app dan ondertussen wel gevonden als ik het goed begrijp ? Normaalgezien is de lokatie niet belangrijk bij het installeren van de app en zou dat dus zonder problemen moeten lukken. Probeer je dit via 4G of wifi ? Eventueel kan je ook eens proberen om een andere sim-kaart (uit een andere gsm) in je gsm te steken en dan opnieuw te proberen.
Probeer de app terug op mijn ipad te zetten via wifi, maar apple store en internet vinden geen app. Alleen dit,

Ik zie de app inderdaad niet staan in de lijst van Proximus apps in de app store van Apple:
https://itunes.apple.com/be/developer/proximus/id407486936
Bestaat die dan niet meer?
Reputatie 7
Badge +3
MarcReyniers voor de bestaande klanten zou dit nog moeten werken, je kan hem nu niet meer installeren. Groeten ELs

Reageer