Skip to main content
Vraag

Geen opnames

  • November 25, 2018
  • 4 reacties
  • 145 Bekeken

Beste, sinds maandag 12 november is er geen enkele opname meer gebeurd. Er is niets veranderd aan de opnames zelf. Ze staan nog steeds bij de geplande opnames maar ze gebeuren gewoon niet. De decoder zelf hebben we al gereset volgens de aanwijzingen op de site maar er is geen verschil.

Mvg, Sebastiaan
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

4 reacties

Martin
  • November 25, 2018
je kunt eventueel wachten tot morgen als hier terug iemand van proximus terug langskomt ofwel nu nog bellen naar het gratis nummer van de helpdesk 0800 22 800

LinosD
Forum|alt.badge.img+5
  • Proximus Ambassador
  • November 26, 2018
Heb je al eens al je toestellen, dus ook de modem, mee herstart zoals hier beschreven?

  • Auteur
  • Apprentice
  • November 26, 2018
Dit heb ik inderdaad ook al gedaan.

LinosD
Forum|alt.badge.img+5
  • Proximus Ambassador
  • November 26, 2018
Heb je ook gewacht met het terug aanzetten van de decoder tot de modem volledig was herstart?