Skip to main content

Ondertiteling Travel Channel

  • September 24, 2012
  • 9 reacties
  • 1088 Bekeken


Sinds enkele dagen heb ik geen ondertiteling meer voor de programma's van Travel Channel.


Op andere zenders is er wel ondertiteling.


Heb ik iets fout gedaan ? Weet iemand de oplossing ??
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

9 reacties

  • Apprentice
  • November 23, 2018
ik heb geen ondertiteling meer voor alle zenders

GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • November 23, 2018
Hallo john.

Op welke zenders heb je geen ondertitteling meer?

groeten Geert

  • Apprentice
  • November 23, 2018
Dag Geert,
Ik heb op geen enkele zender ondertiteling, alleen bij opgenomen programma's

GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • November 23, 2018
Heb je de decoder (bij de tv) al eens herstart?

Geert

  • Apprentice
  • November 23, 2018
Geert, ik heb de decoder al eens herstart, alsook de modem. Ik heb gisteren getelefoneerd naar de dienst storingen, met als antwoord dat ze ervan op de hoogte waren van die problemen, maar geen oplossing.
Dat kan ik niet begrijpen van al die ingenieurs. Ik denk wel dat we genoeg betalen voor zorgeloze tv!

ElsJ
Forum|alt.badge.img+3
  • Proximus Ambassador
  • November 24, 2018
john V onze mensen doen hun uiterste best om dit zo spoedig mogelijk op te lossen. Groeten ELs

Martin
  • November 24, 2018
Geert, ik heb de decoder al eens herstart, alsook de modem. Ik heb gisteren getelefoneerd naar de dienst storingen, met als antwoord dat ze ervan op de hoogte waren van die problemen, maar geen oplossing.
Dat kan ik niet begrijpen van al die ingenieurs. Ik denk wel dat we genoeg betalen voor zorgeloze tv!

Was inderdaad al bekend bij Proximus > Klik Hier

  • Apprentice
  • November 24, 2018
Dag ElsJ,

Deze morgen met proximus gebeld en probleem lijkt nu opgelost; Thanks!

  • Apprentice
  • November 24, 2018
Dag ElsJ,
Ik heb te vroeg gejuicht. Terug hetzelfde probleem.