Vraag

Internet

  • 25 November 2018
  • 2 reacties
  • 147 Bekeken

op mijn factuur wordt nog steeds "internet comfort" aangerekend (aan 42,95 € per maand !) terwijl dit niet meer bestaat volgens de site : daar staat alleen "start", voor 27,50 €/maand of "maxi" voor 49,99 €/maand. We hebben zeker geen onbeperkt internet, dus geen "maxi". Waarom betalen wij dan zo veel ?
Ik zou deze (en een andere) vraag graag per mail stellen aan proximus, met vermelding klantnummer en laatste factuurnummer, maar dat is blijkbaar niet mogelijk.

2 reacties

ter info: je kunt dit bv ook al doen via een Privébericht sturen (klik hier)
Of via een online formulier op http://proximus.be/contact bv via de keuze "klacht factuur"
klik op regel het online > Ik ken mijn nummer > ik heb een vraag over mijn factuur > een klacht indienen > klik dan onderaan rechts op "mail ons" enz.....

NB: pas morgen komen de proximus medewerkers hier terug langs op het forum
Reputatie 6
Badge +3
Dag Martine,
Er staat inderdaad nog Internet Comfort omdat dit vroeger een deel was van een Pack Internet Vaste lijn.
Wens je dan internet Start of Maxi voor de toekomst?
Je kan via deze link het gesprek ook 'privé 'verder zetten.
Mvg, Wilfried

Reageer