op mijn factuur wordt nog steeds "internet comfort" aangerekend (aan 42,95 € per maand !) terwijl dit niet meer bestaat volgens de site : daar staat alleen "start", voor 27,50 €/maand of "maxi" voor 49,99 €/maand. We hebben zeker geen onbeperkt internet, dus geen "maxi". Waarom betalen wij dan zo veel ?
Ik zou deze (en een andere) vraag graag per mail stellen aan proximus, met vermelding klantnummer en laatste factuurnummer, maar dat is blijkbaar niet mogelijk.
ter info: je kunt dit bv ook al doen via een Privébericht sturen (klik hier)
Of via een online formulier op http://proximus.be/contact bv via de keuze "klacht factuur"
klik op regel het online > Ik ken mijn nummer > ik heb een vraag over mijn factuur > een klacht indienen > klik dan onderaan rechts op "mail ons" enz.....
NB: pas morgen komen de proximus medewerkers hier terug langs op het forum
Of via een online formulier op http://proximus.be/contact bv via de keuze "klacht factuur"
klik op regel het online > Ik ken mijn nummer > ik heb een vraag over mijn factuur > een klacht indienen > klik dan onderaan rechts op "mail ons" enz.....
NB: pas morgen komen de proximus medewerkers hier terug langs op het forum
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.