Skip to main content
Vraag

Beeld staat stil en decoder valt uit

  • November 26, 2018
  • 7 reacties
  • 333 Bekeken

Beste sinds vorige week valt decoder uit en beeld blijft stilstaan .en kleuren veranderen.op alle zenders behalve Netflix. Al decorder heropgestart..is decoder bijna kapot of andere reden?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

7 reacties

Martin
  • November 26, 2018
heb je de heropstarten als volgt uitgevoerd:
decoder en bbox stroomloos zetten dan de bbox terug onder spanning zetten en wachten tot deze volledig opnieuw opgestart is (dwz dat zijn dsl controlelampje moet continu branden en je terug moet kunnen surfen) dan kun je de decoder terug onder spanning zetten.

HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • November 26, 2018
Als ik je lijn nakijk zie ik geen probleem. Volgens mijn gegevens is je decoder draadloos met je modem verbonden. Weet je of de lichtjes op je wifi-bridge allemaal groen branden (toestel met zwarte voorkant en witte achterkant dat bij je tv staat). Ik vermoed dat er daar een probleem is. Als je een netwerkkabel hebt, kan je ook proberen om je decoder en bbox op die manier met elkaar te verbinden om te zien of je het probleem dan nog hebt.

https://www.youtube.com/watch?v=Bi_honsZLSc



https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_wfb_install/particulieren/support/televisie/proximus-tv-installeren/draadloze-tv-wifi-booster-plc/installatie-van-de-wi-fi-bridge.html

  • Auteur
  • Apprentice
  • November 27, 2018
Alle lichtjes branden.hebben enkel wifi.een aantal weken geleden stond modem in de garage. Door trager te werken voor ps werd nieuwe modem in de woonkamer geplaatst. Het is raar bij Netflix geen probleem.

ElsJ
Forum|alt.badge.img+3
  • Proximus Ambassador
  • November 27, 2018
Larisaquinten heb je al kunnen uittesten wat Hadewych voorstelde? En wat was dan het resultaat? Groeten Els

  • Auteur
  • Apprentice
  • November 27, 2018
Beste

Hebben geen netwerkkabel. Enkel via de wifi. Ik heb de modem nog niet heropgestart. Twijfel of dat boven wifi nog goed gaat werken.

Martin
  • November 27, 2018
je kunt ook proberen door hem eens te resetten zoals uitgelegd hier >
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mdm_reset_adv/particulieren/support/internet/internet-thuis/geavanceerde-instellingen/de-standaardinstellingen-van-het-wifi-netwerk-herstellen.htm

HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • November 27, 2018
Bekijk je Netflix dan ook via de TV, of via de PC ?

Probeer eerst even om de modem, wifibridge en decoder eens te herstarten zoals in de link die ik gisteren doorstuurde uitgelegd staat. Laat ons daarna zeker weten wat het resultaat daarvan is. Dan kunnen we daarna bekijken of er verdere stappen nodig zijn.