Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord in 2018 was
Recent actief
Betr. : Fact aanrekening 20180101 met nummer 6826116068 Beste, Op 4 januari nam ik tel. contact op met uw diensten over de extra aanrekening van 149 euro voor een decoder nr16020086 die ik terugzond op 14 november 2007 met prelabel ZZ024042889. U zou dit voor 19/01 in orde brengen, maar aangezien u telefonisch niet bereikbaar bent, doe ik dit via deze weg. Verneem ik voor de uiterste betaaldatum van 23/01 niets van u, dan zal ik de betaling uitvoeren minus de ten onrechte aangerekende 149 euro. Met vriendelijke groeten. Louis Claessens - tel 09 [Edit Wim: tf nummer verwijderd omwille van privacy, zit in onze database]
Via deze weg zou ik graag te weten komen waarom er op de factuur van februari €4 meer wordt aangerekend dan anders?
op 19:12:2017 kwam een technieker langs om een herstelling te doen aan de vaste lijn. nrs 093551130 & 093550089. Kon de herstelling niet doen. Kreeg van Proximus een schrijven een dag later dat er een nieuwe telefonische afspraak zou gemaakt worden. Wij zijn vandaag 22 januari 2018 en er is nog altijd geen vaste telefoon of fax mogelijk.en zeker nog geen nieuwe afspraaak om de infrastructuur te herstellen! Is dit de goeie service van Proximus tegenwoordig? Met vriendelijke groet Colpaert Sarah
Beste, Vraag, Sinds ik de nieuwe applicatie van de webmail heb ben ik verschillende mappen kwijt waaronder enkele serieus belangrijke. Hoe of waar kan ik deze terugvinden?
Betreft klantnr 620724310 Vandaag mijn factuur ontvangen en zie dat netflix aangerekend word aan de volle prijs van 10,99€ terwijl ik dit in mijn Tuttimus abonnement heb genomen als tv bundel?
Ik kan mijn verbruikt niet zien op myproximus ik krijg altijd een melding van “probeer het later nog eens” wat kan ik doen! ik vind dit echt niet kunnen ik ga terug naar base hoor!!!!!
Proximus Het verbruik in My Proximus begint wat veel te worden. ik zit namelijk nog maar 0.13 gb boven mijn bedrag maar zit toch al aan een bedrag van boven de 16 euro. ik zal dit namelijk niet betalen want dit is een fout van jullie kant. Na het bekijken van de details hiervan zie ik dat ze gewoon de 3.13 gb bijrekenen bovenop mijn gewone 3 gb. Dit is niet correct en zou maar 0.13 mogen zijn. Kunnen jullie eens kijken wat het probleem is want dit wordt betaald per domiciliëring en dit zou niet correct zijn als jullie dit zomaar aftrekken.
Probleem met inruilen bizz club punten bij aankoop smartphone. De bizz club bon is onbruikbaar geworden na een fout met het betalingsprogramma. Het winkelkarretje was ook plots leeg, en als ik nu de bon probeer dan zegt proximus dat deze al gebruikt is. Kan de bon nog op enige manier hersteld worden, of is de bestelling toch in orde? Kurt
Beste, Bij deze stuur ik het relaas van een opeenstapeling van problemen sinds we op 18/10/2017 bij Proximus een abonnement hebben aangegaan, in de hoop dat u misschien deze impasse kan oplossen ,want wij zijn er ondertussen radeloos van aan het worden. Laat me beginnen bij het begin ; mijn klantnummer is 618261779 - Op 18/10/2017 bestel ik een online promopack bij Proximus met als orderbevestiging R4WEBSHOP000444275 (zie bijlage voor details) - - De Pack omvat : - - Internet + TV + Mobile €86,98 Maandelijks - - Eenmalig - Activatie €59,00 Eenmalig - Abonnement: 3 GB + 120 min. + onbeperkt sms'en + favoriete app Huidige operator: Proximus Over te dragen nummer: 0494448631 Simkaartnummer: 2100220385647 - WhatsApp €0,00 Maandelijks – - Abonnement: 3 GB + 120 min. + onbeperkt sms'en + favoriete app Huidige operator: Base - Telenet Group Over te dragen nummer: 0485025153 Klant
Naar waar moeten we ons adres doorsturen (Vaartstraat in moen
Hoe werkt dat aks ik netflix wil op proximus tv? Ik zie dat ik dat kan neme via proximus tv, maar .... Aan wie betaal ik en wat kost dat? Is het maandelijks opzegbaar?
Beste, Deze maand werd mijn GSM abonnement afgesloten, wegens een onbetaalde factuur van februari. Ik geef toe dat ik deze uit het oog verloren was, vandaar ook mijn correcte betaling van maart. Plots kwam ik tot de constatatie dat ik geen uitgaande oproepen meer kon doen met mijn GSM, dewelke ik nodig heb voor mijn werk. Dit allemaal zonder herinnering. Jullie hebben mijn GSM-nummer, dus jullie kunnen gerust een herinnering sturen per SMS. Nu blijkt ook nog eens dat jullie €45 aanrekenen voor heractivering van mijn nummer. Vinden jullie dat er niet een klein beetje over. Dit heb ik nog nooit meegemaakt. Ik ben altijd tevreden geweest over Proximus (Belgacom heel wat minder), maar dit vind ik echt niet kunnen.
geen proximus tv is dit weer een algemene panne? sinds een uur geen tv meer modem reset gedaan decorder reset maar op het scherm blijft er steeds bienvenue welkom staan factory reset decorder helpt ook niet
Wanneer ik vast internet gebruik bij beide providers om van Telenet (bij mijn ouders) naar Proximus (bij mij thuis) bestanden te versturen dan wordt de snelheid beperkt tot 500kbps. Dit terwijl de laagste transfersnelheid op beide verbindingen en in beide richtingen 10000kbps is (Proximus upload). Gezien ik van Telenet naar Proximus upload zou ik zelfs nog sneller moeten kunnen uploaden omdat de Telenet upload snelheid nog hoger ligt en de Proximus donwload snelheid bij mij thuis op 100000kbps ligt. Waar en waarom wordt de snelheid begrenst tussen deze 2 Belgische providers. Dit probleem doet zich voor met verschillende protocollen (FTP, WebDAV, ...) dus ik ben vrij zeker dat de begrenzing ergens op het netwerk van Proximus of Telenet gebeurt en dus niet lokaal zit bij één van beide computers of lokaal thuisnetwerk. Transfers naar of van andere netwerken gaan overigens wel snel aan beide kanten.
Ik kreeg de factuur van 29 december binnen. Tot mijn verbazing staan daar 15 euro aanmaningskosten bij omdat ik de factuur van 28 november EEN DAG te laat betaald heb. Alleen maar omdat ik niet bij mijn rekening kon. ipv 13 december heb ik 14 december betaald. De rekening daarvoor was terecht. Ook staan daar 30 euro reactivatiekost bij. Ik heb niet eens gemerkt dat het afgesloten was en vraag me dus af of dit wel klopt.
Sinds gisteravond heb ik geen geluid op National Geographic, ligt dat probleem bij NatGeo, bij Proximus of ben ik de enige?
Wat is Radioline. Is Radioline gratis. Welke decoder heb ik nodig. Hoe activeer ik Radioline. Hartelijk dank voor de info, uitleg en tips. Ik vond een link terug: https://www.proximus.com/nl/news/proximus-tv-acquires-catalog-60000-radio-stations-and-podcasts
Hoi Wij zijn net overgestapt naar Proximus, vanuit Telenet. Reden: beter mobiel bereik en een extra TV erbovenop. Nu heb ik een wachtbuis en geen telefoonbekabeling what so ever. De verkoper garandeerde mij dat TV en internet installeren geen probleem zou opleveren. Tot de technieker kwam. De eerste ging zonder veel woorden bijna mijn oprit overhoop halen tot er op de wachtbuis gewezen werd. Daarna toch even een tweede bellen. De tweede trok de telefoonlijn enkel tot waar de wachtbuis binnenkomt en geen 5 meter verder (waar er stroom is). Op zijn advies heb ik nu zelf een UTP kabel getrokken - tot aan een dubbel stopcontact, centraal gelegen ik het huis. Dat is echter niet waar ik mijn 2 TV's ga zetten, maar ik heb wel 2 decoders besteld. Ik weet dat de mogelijkheid van draadloze TV bestaat. De verkoper wees me erop dat dat een deel van de oplossing zou kunnen zijn betreffende geen bekabeling, hij liet ook uitschijnen dat deze kost inbegrepen is in het pakke
Betrefr klantennr 620724310 Nu is mijn geduld echt op! Eind November een Tuttimus abonnement genomen met Tv toestel en Iphone 8. Tv werd een week later als geleverd. Over het toestel werd niks terug gevonden,was blijkbaar niet in het abonnement bijgevoegd. Vorige week tot ons grote verbazing kregen we een mail met een nieuw detail overzicht en waar de iphone 8 voor 149€ bij stond. Ook kregen we een mail van Dynalogic dat er 2 pakketjes zouden geleverd worden op 19 januari. Deze gewijzigd naar 20 januari. Gisteren naar de Proximus winkel geweest omdat ik zag dat mijn abonnement zonder vraag zou gewijzigd worden van mobilus M naar L. De verkoper heeft contact opgenomen met de klantendienst want er stond bij hem dat de bestelling voor de iphone 8 geannuleerd was. Zegt de persoon van de klantendienst dat dus gisteren de iphone nog zou geleverd worden tussen 9h en 10h,het was inmiddels al 11h toen ik in de winkel was dus ik wist dat het niet kon want mijn vriend was thuis en hee
De laatste weken heb ik soms problemen om de website van mijn persoonlijke webruimte te bereiken (http://www.lucswebsite.net/), in de plaats verschijnen altijd verschillende advertentiepagina's. Wat kan er aan de hand zijn?
Kent er iemand een lijst van radiozenders die via Belgacom TV te beluisteren zijn ? vriendelijke groeten
Op 30/12/17 heb ik mijn abonnement laten veranderen naar enkel TV en internet. Mijn vaste telefoon werd afgesloten zoals gevraagd en een paar dagen later terug aangesloten zonder gevraagd te hebben. Mijn 2 Gsm's door Orange opgezegd en nummer overdracht gedaan. Op 30/12/17 per mail bevestiging gekregen van wijziging en opzeg produkten. Voor de maand Januari heb ik echter een factuur gekregen met alle diensten zoals telefonie, gsm, volledig pakket van voor de opzeg inbegrepen, hoewel deze reeds in december opgezegd zijn. Reeds verschillende keren voor naar Proximus gebeld om hun te melden dat de wijzigingen slecht doorgevoerd zijn in hun systeem, zit er nu echt niemand capabel die dat kan oplossen? Uiteraard ga ik deze factuur van 100€ niet meer volledig betalen vermits ik mail in handen heb dat mijn diensten opgezegd zijn.
Sinds de nieuwe lay-out van de proximus mail vind ik mijn aliassen niet meer terug , laat staan ze bewerken. De bestaande handleiding brengt geen soelaas want die slaat volgens mij op de vorige lay- out. Kan iemand mij daar bij helpen,
Ben al sinds dag 1 klant bij generation connect. En elke maand na het vervallen v mijn data/sms bundel na 30/31 dagen is het weer zover Onmogelijk nog op het internet te raken ook al heb ik deze maand nog + 26 euro belwaarde op mijn kaart staan Reeds 4 maal naar de helpdesk gebeld vandaag en telkens weer hoor ik een compleer andere uitleg Reset u gsm eens-wissel eens van simkaart-het zal wel aan u gsm liggen Bla bla bla met zo een uitleg ben ik natuurlijk niks De laaste medewerk zei idd er zijn nog mensen met dit probleem onze technisch dienst zal in de loop vd week contact met u opnemen ...... ???????? Als ze het probleem niet snel oplossen bij proximus bel ik mijn kaart leeg en stap ik terug over
Beste Ik heb vernomen dat we 14 dagen gratis naar M&S kunnen kijken maar die staat niet actief bij mij. Heb al * een reboot gedaan van de decoder, maar zonder succes. Waarom werkt dit niet?
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.