Op 30/12/17 heb ik mijn abonnement laten veranderen naar enkel TV en internet.
Mijn vaste telefoon werd afgesloten zoals gevraagd en een paar dagen later terug aangesloten zonder gevraagd te hebben.
Mijn 2 Gsm's door Orange opgezegd en nummer overdracht gedaan.
Op 30/12/17 per mail bevestiging gekregen van wijziging en opzeg produkten.
Voor de maand Januari heb ik echter een factuur gekregen met alle diensten zoals telefonie, gsm, volledig pakket van voor de opzeg inbegrepen, hoewel deze reeds in december opgezegd zijn.
Reeds verschillende keren voor naar Proximus gebeld om hun te melden dat de wijzigingen slecht doorgevoerd zijn in hun systeem, zit er nu echt niemand capabel die dat kan oplossen?
Uiteraard ga ik deze factuur van 100€ niet meer volledig betalen vermits ik mail in handen heb dat mijn diensten opgezegd zijn.
Bladzijde 1 / 1
https://nl.forum.proximus.be/members/het-proximus-team-51679
Plaats daar ALLE informatie.
En doe dat tevens hier:
https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact_us/particulieren/welkom-bij-support/spaar-tijd-kom-snel-in-contact-met-de-juiste-dienst.html
Je kan ze ook op Facebook bereiken en daar zaken inladen.
Plaats daar ALLE informatie.
En doe dat tevens hier:
https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact_us/particulieren/welkom-bij-support/spaar-tijd-kom-snel-in-contact-met-de-juiste-dienst.html
Je kan ze ook op Facebook bereiken en daar zaken inladen.
Gedaan!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.